فرهنگ و هنر

دانلود آهنگ تیتراژ سریال حکایتهای کمال

4.5/5 - (2 امتیاز)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال حکایتهای کمال

آهنگ تیتراژ سریال حکایتهای کمال شبکه دو سیما را قرار دادیم که در ادامه این پست می توانید آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال حکایت های کمال را با لینک مستقیم دانلود نمایید.

دانلود آهنگ تیتراژ سریال حکایتهای کمال

آهنگ سریال حکایتهای کمال با پخش اولین قسمت از این مجموعه منتشر خواهد شد

سریال  «حکایتهای کمال» به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی، برای پخش از شبکه دو سیما تولید شده است.

این مجموعه تلویزیونی اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال می باشد.

محمود پاک نیت، شهره لرستانی، نگارعابدی، فلورنظری، علی مسلمی، کاظم هژیرآزاد، شهرام عبدلی، سیروس میمنت، حمید ابراهیمی، اکبرسنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بیتا خردمند و حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال محمدرضا شیرخانلو، امیرحسین کافتری و محمدحسین بلوکات و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین این سریال رفته اند.

خواننده: احمد شکوری

متن آهنگ تیتراژ سریال حکایت های کمال

بزودی

تیتراژ ابتدایی

دانلود آهنگ

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://dl.piknet.ir/music-ebteda-kamal.mp3″ icon=”” target=”false”]دانلود آهنگ با کیفیت 128[/button]

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

تیتراژ پایانی

دانلود آهنگ

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://dl.piknet.ir/music-serial-kamal.mp3″ icon=”” target=”false”]دانلود آهنگ با کیفیت 128[/button]

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

دانلود آهنگ تیتراژ سریال خانواده دکتر ماهان

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم شبی که ماه کامل شد از محسن چاوشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا