اخبار

سرقت مسلحانه نافرجام از طلافروشی در پایتخت

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سرقت مسلحانه نافرجام از طلافروشی در پایتخت

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت از سرقت نافرجام مسلحانه از یک طلافروشی در تهرانسر طی شب گذشته خبر داد که در ادامه به صورت کامل می خوانید.

سرقت مسلحانه نافرجام از طلافروشی در پایتخت

ایرنا نوشت: به گزارش از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای توضیح داد: ساعت ۲۰:۵۰ حسب اخبار واصله به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر شنیده شدن صدای تیراندازی در خیابان رجایی محله تهرانسر، مأموران گشت کلانتری به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران اثر گلوله‌هایی روی شیشه‌های یک طلافروشی مشاهده که پس از بررسی‌های پلیسی و بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد ۲ نفر قصد سرقت داشتند.

موقوفه‌ای ادامه داد: سارقان به صورت پیاده در یک لحظه به فاصله نیم متری به ویترین مغازه نزدیک شدند و یکی از آنان که صورت خود را با پارچه سفید پوشانده بود با اسلحه کلت کمری چهار تیر به سمت ویترین شلیک کرد که به علت استحکام و ضد سرقت بودن، شیشه‌ها نشکست.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق دیگر که بینی اش را با چسب چسبانده بود و ساک دستی همراه داشت پس از شلیک گلوله‌ها توسط همدستش به نرده‌های نصب شده روی شیشه چند مشت زد که نتیجه‌ای نداد.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت اشاره کرد: سارقان که در اقدام خود ناکام مانده بودند فرار را بر قرار ترجیح دادند و با استفاده از موتورسیکلتی که ۲۰ متر جلوتر راکبش منتظر آنان بود به سمت بزرگراه آزادگان متواری شدند.

وی در خاتمه ضمن اشاره به اینکه در این حادثه کسی صدمه ندید و تلاش برای شناسایی سارقان و دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد از واحدهای صنفی خواست با رعایت نکات ایمنی مانع از وقوع سرقت شوند.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: انهدام باند سوداگران مرگ در پایتخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا