اخبار

زمان اکران فیلم بیست و سه نفر + اسامی بازیگران فیلم «۲۳ نفر»

5/5 - (1 امتیاز)

زمان اکران فیلم بیست و سه نفر + اسامی بازیگران فیلم «۲۳ نفر»

زمان اکران فیلم سینمایی بیست و سه نفر «۲۳ نفر» به کارگردانی مهدی جعفری و با بازی سعید آلبوعبادی، رضا نوری، مجید پتکی، حسین پودیده و عبدالحمید تقلبی مشخص شد.

زمان اکران فیلم بیست و سه نفر و اسامی بازیگران فیلم «۲۳ نفر»

فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی مجتبی فرآورده روایتی از ۲۳ نوجوان ایرانی است که سال ۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند و پس از شکست عراق در خرمشهر سوء‌ استفاده‌های فراوانی از آن‌ها و نوجوانی‌شان شد. صدام حسین آنها را به برنامه‌ تلویزیونی دعوت کرد و گفت: «همه بچه‌های دنیا بچه‌های ما هستند» اما ۲۳ نوجوانی که از آنها صحبت می‌کنیم، راضی به این سوء‌ استفاده نشدند و تصمیم به اعتصاب غذا گرفتند تا شبیه سایر اسرا با آنها برخورد شود.

مجتبی فرآورده تهیه‌کننده «بیست و سه نفر» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی در گفتگو با  صبا عنوان کرد: قرارداد پخش فیلم با فیلمیران بسته شده است و «بیست و سه نفر» آبان ماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

بازیگران: سعید آلبوعبادی، رضا نوری، مجید پتکی، حسین پودیده، عبدالحمید تقلبی و بیست و سه نفر نوجوان.

زمان اکران فیلم بیست و سه نفر + اسامی بازیگران فیلم «۲۳ نفر» و خلاصه داستان

برخی از عوامل تولید و ساخت فیلم سینمایی «۲۳ نفر» عبارتند از تهیه‌کننده: مجتبی فرآورده، نویسنده و کارگردان: مهدی جعفری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی قیدی، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: سارا سمیعی، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، جلوه‌های ویژه بصری جنگ: هادی اسلامی، جلو های ویژه بصری بخش عراق: امیر سحرخیز، مدیر تولید: رضا زنجانیان، مشاوران: احمد یوسف‌زاده، محمد ساردوئی، تدوین: میثم مولایی، صدابردار و صداگذار: بهمن اردلان، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، مشاور رسانه ای: مهرداد معظمی.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: بازیگران فیلم شبی که ماه کامل شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا