اخبار

زمان و ساعت پخش تکرار سریال بیدار باش از شبکه آی فیلم

1/5 - (1 امتیاز)

زمان و ساعت پخش تکرار سریال بیدار باش از شبکه آی فیلم

زمان و ساعت پخش تکرار سریال طنز  بیدار باش به کارگردانی احمد کاوری، که از روز سه شنبه روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است را برای علاقمندان به سریال های طنز قرار دادیم.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال بیدار باش از شبکه آی فیلم

بیدارباش نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احمد کاوری است که در هفته دفاع مقدس سال ۱۳۹۱ از شبکه یک سیما پخش شد و شبکه آی فیلم هم بازپخش این سریال طنز را در کنداکتور خود قرار داده است.

این مجموعه در شهرك دفاع مقدس و خانه ای قدیمی در خیابان جمهوری تصویربرداری شده است .

این سریال طنز از روز سه شنبه 11 تیرماه  به روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است.  طرفداران سریال های طنز هر روز ساعت 19:00 سریال «بیدارباش» را مشاهده خواهند کرد و در ساعت های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ صبح روز بعد تکرار آن پخش می شود.

سریال «بیدارباش» داستان چند جوان را روایت می‌کند که برای اجرای تئاتر عازم مناطق جنگی هستند و در منطقه نیروهای دشمن یکی از این جوانان با نام گرزین به گزین با بازی مجید صالحی اشتباه می‌گیرند و نیروهای ایرانی از این اشتباه استفاده لازم را می‌کنند و داستان به این ترتیب شکل می‌گیرد.

ساعت پخش تکرار سریال بیدار باش از شبکه آی فیلم

اكبر عبدی ایفاگر نقش سلیمان در “بیدارباش” است و مجید صالحی هم در نقش پسر او ظاهر شده است. بجز این دو بازیگر، هنرمندانی چون رضا ناجی، امیر نوری، عارف لرستانی، امیررضا دلاوری، حسین عابدینی، هادی كاظمی، مهدی صبایی، رابعه اسكویی و ماشاءالله شاهمرادی در نقش های مختلف بازی می کنند.

عوامل تولید مجموعه تلویزیونی طنز بیدارباش عبارتند از: کارگردان :احمد کاوری، تهیه کننده: جواد نوروزبیگی، فیلمنامه نویس: امیرحسین جهددوست، امیرعباس ترابی، تصویر بردار: علیرضا رنجبران، مدیر تولید: محمد یمینی، صدابردار: كامران كیانارثی، طراح صحنه و لباس: پیمان حسینسوری، طراح گریم: محمد قومی.

ساعت پخش تکرار سریال بیدار باش از شبکه آی فیلم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: ساعت پخش سریال در جستجوی آرامش از شبکه آی فیلم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا