اخبار

ساعت پخش و تکرار سریال آچمز + توضیحات مهرداد خوشبخت در مورد سریال آچمز

5/5 - (1 امتیاز)

ساعت پخش و تکرار سریال آچمز + توضیحات مهرداد خوشبخت در مورد سریال آچمز

ساعت پخش و تکرار سریال آچمز به همراه توضیحات مهرداد خوشبخت در مورد سریال طنز آچمز که از 22 تیر ماه روانه آنتن شبکه سه سیما می شود را می خوانید.

ساعت پخش و تکرار سریال آچمز

سریال طنز آچمز به کارگردانی مهرداد خوشبخت از شنبه 22 تیر راهی آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

آچمز هر شب ساعت 20:45 پخش می شود و تکرار یا بازپخش سریال نیز ساعات  30 دقیقه بامداد ، 9:30 صبح و 14:30  روز بعد خواهد بود.

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «آچمز» آمده است: مصیب پس از چهل‌ و پنج سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. وی برای پیدا کردن گمشده‌ سالیان دور مادرش، راهی تهران می‌شود و اما خودش هم گمشده‌ بزرگ‌تری دارد؛ عزت و احترام! مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.

در این مجموعه تلویزیونی هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‌ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهند جاهدی، هادی عطایی‌فر، احمدرضا اسعدی، منا اسکندری بازی دارند.

توضیحات مهرداد خوشبخت در مورد سریال آچمز

کارگردان سریال «آچمز» درباره دشواری‌های ساخت سریال مفرح در تلویزیون، علت شباهت سریال‌های تلویزیونی به یکدیگر و همچنین سریال «آچمز» که با حضور بازیگران طنز به مسئله کم‌آبی پرداخته است، به گفت‌وگو پرداخت.

مهرداد خوشبخت کارگردان سریال «آچمز» در گفت‌وگویی که داشت با بیان اینکه سریال «آچمز» قرار است، شنبه (22تیرماه) پس از سریال «گاندو» از شبکه سه روی آنتن برود، درباره محتوای قصه این سریال با بازی هومن برق‌نورد به عنوان شخصیت‌ محوری و همچنین سایر بازیگران طنز مطالبی را عنوان کرد.

سریال «آچمز» قرار نیست جدی باشد

این کارگردان درباره‌ی دشواری‌های ساخت سریال در تلویزیون و همچنین سریال «آچمز» با بیان اینکه این سریال قرار نیست جدی باشد، در عین حال گفت: سریال «آچمز» یک سریال مفرح است اما به آن معنا کمدی نیست و البته قرار نیست جدی و اشک‌آور هم باشد. به هر حال یکی از کارهایی که ما می‌توانیم در جهت ساخت کارهای مفرح انجام دهیم، انتخاب بازیگرانی است که می‌توانند به درستی از عهده نقش بربیایند.

آقای برق‌نورد و امیرحسین رستمی در این کار به درستی انتخاب شده‌اند؛ آنها به دلیل سابقه‌ای که در طنز داشتند خودشان یک بامزگی با خود آوردند و سعی می‌کنند ایده‌هایی بدهند که در جهت بهتر شدن کار تاثیرگذار است و همچنین باقی بازیگران مثل خانم خویینی ها و سحرخیز و صبرکن و چند جوان خوب فیلم مثل سهند جاهد و هادی عطایی. از طرفی متن این سریال، متن خوبی بود که توسط سعید فرهادی نوشته شد. این سریال یک بامزگی دارد اما در عین حال کمدی محسوب نمی‌شود.

ساعت پخش و تکرار سریال آچمز

مهرداد خوشبخت کارگردان سریال آچمز

جابه‌جایی دو شخصیت با بازی هومن برق‌نورد در سریال آچمز

خوشبخت درباره قصه سریال «آچمز» یادآور شد: داستان این سریال به جابه‌جایی دو شخصیت برمی‌گردد که جای همدیگر قرار می‌گیرند و آدم‌هایی که اطرافشان هستند این را تشخیص نمی‌دهند که آنها جابجا شده‌اند. نقش این دو برادر دوقلو را هومن‌برق نورد ایفا می‌کند نقشی که خیلی دشوار است و در اجرا سختی‌هایی داشته است؛ چرا که گریم سنگین است و به نظرم حداقل در میزانسن‌ها کاری کردیم که در این روزها کمتر در سریال‌ها می‌بینیم چرا که اکثراً بازیگران را بیخ دیوار یا روی مبل می‌نشانند تا همه دیالوگ‌هایشان را ادا کنند.

مطرح کردن مساله کم‌ آبی توسط شخصیت‌های بامزه در آچمز

خوشبخت با بیان اینکه به موضوعات روز همچون آب و مسئله کم‌آبی در سریال «آچمز» پرداخته است، اظهار کرد: در این سریال به مسائل مختلفی پرداخته‌ایم که امیدواریم در تلویزیون دچار ممیزی نشویم برای اینکه خیلی از مباحث در آن مطرح شده است. در عین حال حرف بد در این سریال بین کاراکترها و افراد خانواده زده نمی‌شود و به نوعی یک سریال اخلاقی است. خیلی اوقات در فیلم‌های ما حرف‌های زشتی زده می‌شود که این سریال به دور از این موارد است. آدم‌های این سریال اخلاق‌گر اما در عین حال بامزه هستند.

مهرداد خوشبخت و هومن برق نورد در سریال آچمز

«آچمز» و همکاری با گروه موسیقی دال

این کارگردان در بخش پایانی گفت‌وگوی خود با بیان اینکه سریال «آچمز» پس از سریال «گاندو» از ۲2 تیر ماه به روی آنتن خواهد رفت، درباره‌ی جزئیات قسمت‌های این سریال و همچنین تیتراژ آن توضیح داد: این سریال شامل ۳۲ قسمت است و ما در حال حاضر مشغول انجام مراحل پایانی صداگذاری و میکس آن و همچنین همکاری با گروه خوب و با ذوق تبلیغات شبکه سه هستیم. در ارتباط با تیتراژ نیز صحبت‌هایی شده است و الان آقای هرندی (تهیه‌کننده سریال) درگیر تصویب شعرهای آن هستند و به احتمال زیاد گروه «دال» برای تیتراژ پایانی بخوانند.

ساعت پخش و تکرار سریال آچمز

منبع: ایسنا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال آچمز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا