بیوگرافی

شهاب شادابی بازیگر نقش سهیل در سریال بوی باران + تصاویر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

شهاب شادابی بازیگر نقش سهیل در سریال بوی باران + تصاویر

شهاب شادابی به تازگی در سریال پرمخاطب بوی باران با نام قبلی عروس تاریکی بازی کرده است و در این مجموعه بازیگر نقش سهیل می باشد به همین بهانه بیوگرافی کوتاه از شهاب شادابی می خوانید.

شهاب شادابی بازیگر نقش سهیل در سریال بوی باران

شهاب شادابی، متولد 1363، در تهران، بازیگر و مدل می باشد.

وی فارغ التحصیل کارشناسی حرفه ای مدیریت دیپلماسی است و سه مدرک از پروسافت در زمینه طراحی صفحات وب دارد.

شروع فعالیت هنری و بازیگری

شهاب شادابی: من پانزده سال پیش فعالیت هنری ام را شروع کردم. پانزده سال پیش تئاتر را پیش آقای سمندریان شروع کردم و همان روز اول هم می دانستم که کلا آدمی هستم که اگر هدفی را برای خودم مشخص کنم، باید تا آخر ادامه بدهم. کم و بیش توانستم به آن اهدافی که می خواهم برسم، ولی فعلا جا زیاد دارد.

در کارنامه هنری او می توان سریال های «نفس»، «کیمیا»، «زاویه هفتم»، «فاخته» و همچنین فیلم های «لینا»، «دعوتنامه» و «فرشتگان قصاب» را مشاهده کرد.

اینستاگرام شهاب شادابی

نحوه ورود به عرصه مدلینگ 

شهاب شادابی برای مدلینگ شدن خود میگوید که هیچ وقت آرزو و فکر مدل شدن را در سر نداشتم. همه چیز اتفاقی بود اینجاست که می گویند شانس یک بار به در خانه هر کسی می آید و باید آن لحظه خانه باشی، چند سال پیش توسط یکی از دوستانم به یک مراسم در خارج از کشور دعوت شدم و در این مراسم طراحان بزرگ و افرادی که در کار دیزاین بودند نیز شرکت داشتند .. در همین مهمانی بود که از طرف شرکت زارا دعوت به همکاری شدم.

موسیقی و خواننده محبوب شهاب شادابی

چند سالی هم آواز کار می کنم، به هر جهت گوشه ای از خلوت من را پر می کند و برای تسکین نفس و برگشتن و ریکاوری خودم خیلی برای من موثر است. خیلی به موسیقی علاقه دارم، اما نه برای خواننده شدن، به هیچ وجه، چون اصلا از این حرفه خوشم نمی آید.

مازیار فلاحی را گوش می دهم، ولی این چند وقت بیشتر خلوت من با صدای یاس پر شده است.

بیوگرافی شهاب شادابی بازیگر سریال بوی باران

علاقه مندی ها و تفریحات شهاب شادابی

ورزش قسمت اعظم آن است، سفر خیلی زیاد و به روستاها و جاهایی که شلوغ نیست و وقت گذراندن در کنار حیواناتی که خودم دارم. فعلا در این دو سال چون سر کار بوده ام تفریحی نداشته ام، ولی اگر مجالی باشد، هفته ای حداقل یک کتاب می خوانم، کتاب خواندن چون جزو زندگی من است، آن را تفریح حساب نکردم.

فعالیت های دیگر به جز هنرپیشگی

غیر از بازیگری به صورت خیلی کوچک در بازسازی منازل و مکان ها فعالیت دارم. گروهی دارم که کار می کنند و همچنین در کنار یکی از دوستانم اگر بشود، در این وضعیت بد اقتصادی گهگاه به کار ساخت و ساز مشغول هستم. مشاور اقتصادی برای خیلی از دوستانی هستم که می خواهند سرمایه شان را افزایش بدهند، البته نه در سینما، در هر حرفه ای غیر از سینما. تقریبا مشاور اقتصادی چهار پنج تا از سرمایه گذارهای ایران من هستم و با آنان کار می کنم.

تصاویر شهاب شادابی

ازدواج و همسر شهاب شادابی

شهاب شادابی ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

شهاب شادابی در سریال بوی باران

شهاب شادابی بازیگر و مدل، که  این شبها سریال بوی باران با نام قبلی عروس تاریکی را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و در مورد نقش خود توضیحاتی داده است که در ادامه می خوانید.

وی در مورد نقشش در این مجموعه توضیح داد: اسم کاراکتر من سهیل و تنها نقش مثبت این سریال است و بقیه، نقش های منفی سریال را تشکیل می دهند. من همراه با نرگس محمدی سریال را پیش می بریم. من نقش اول مثبت سریال هستم و این اولین نقش مثبت من است.

شهاب شادابی بازیگر سریال بوی باران یا عروس تاریکی

شهاب شادابی در مورد عوامل اصلی و همکاری مجددش با کارگردان این سریال گفت:  تهیه کننده این کار محمدرضا تخت‌کشیان و نویسنده آن عباس نعمتی است که بسیار داستان زیبایی نوشته و من را بسیار جذب کرده است. بسیار خوشحالم که برای دومین بار با محمود معظمی کار می کنم چرا که به نظر من جزو کارگردانان با سلیقه است و با دیدگاهی جدید در سینمای ایران کار می کند.

وی افزود: در این سریال خیلی بازتر و راحت‌تر هستم به دلیل این که خیلی نو فکر میکند حتی برای مثال اولین مسئله ای که برای مهم محمود معظمی است سلامت بازیگرش است و من و نرگس محمدی شاید چهار پنج ماه هر روز آفیش بودیم اما همین که خستگی را در ما احساس می‌کرد به ما استراحت (آف) می‌داد.

شهاب شادابی بازیگر سریال بوی باران

این هنرمند در مورد آینده کاریش بعد از این سریال اظهار داشت:  فکر می‌کنم آینده خیلی خوبی در انتظار من است. قبل از این کار، نقش مثبتی بازی نکرده بودم و بسیار داستان قوی دارد و در مقابسه با سریال هایی که الان داریم میبینم واقعا چیز دیگری است.

تصاویر شهاب شادابی بازیگر سریال بوی باران

شهاب شادابی به همراه مادرش
شهاب شادابی به همراه مادرش

شهاب شادای در سریال بوی باران

عکس های جدید شهاب شادابی

صفحه اینستاگرام شهاب شادابی به این آدرس فعال می باشد

https://www.instagram.com/shahabshadabi/

برگرفته از: کلبه کولاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا