فرهنگ و هنر

خلاصه داستان سریال سلام آقای مدیر به همراه معرفی بازیگران

5/5 - (1 امتیاز)

موضوع یا خلاصه داستان سریال سلام آقای مدیر به همراه معرفی بازیگران

 خلاصه داستان سریال سلام آقای مدیر شبکه دو سیما به کارگردانی علیرضا توانا را مرور می کنیم. «سلام آقای مدیر» مجموعه‌ای است که به دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها می‌پردازد.

مجموعه تلویزیونی «سلام آقای مدیر» که شهریور ماه سال گذشته به تهیه کنندگی منوچهر شاهسواری و نویسندگی و کارگردانی علیرضا توانا در تهران کلید خورده و حالا از روز شنبه 22 تیرماه روانه آنتن شبکه دو سیما خواهد شد.

روزبه حصاری نقش اول این سریال یعنی امیرعلی صدرا را بازی می‌کند که مدیر یک مدرسه است و بازیگران متعددی که در کنار او به ایفای نقش می‌پردازند.

این مجموعه دارای قصه‌ای دنباله‌دار است اما در هر قسمت به طور ویژه داستان زندگی یکی از دانش آموزان نیز تعریف می‌شود.

موضوع یا خلاصه داستان سریال سلام آقای مدیر به همراه معرفی بازیگران

 خلاصه داستان سریال سلام آقای مدیر

علیرضا توانا کارگردان سریال «سلام آقای مدیر» درباره موضوع یا خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی گفته است:  «سلام آقای مدیر» مجموعه‌ای است که به دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها می‌پردازد.

وی افزود: از ویژگی‌های این سریال این است که ۶ روز اول کاری یک مدیر مدرسه را طی ۳۰ قسمت می‌بینیم و در هر قسمت آنقدر اتفاقات مهیج و جذاب رخ می‌دهد که سریال را به اثری پرحادثه تبدیل کرده است.

کارگردان «سلام آقای مدیر» پرداختن به معضل مواد مخدر در دبیرستان‌ها را یکی از محورهای قصه عنوان کرد و گفت: نوجوان اهل ریسک‌پذیری و هیجان است و نمی‌داند جزیی‌ترین مسائل چه حجم فاجعه‌آمیزی از عواقب را برایش رقم می‌زند.

عزت‌الله مهرآوران  در خصوص مضمون این سریال نیز چنین گفته است: ماجرای این سریال تلویزیونی از این قرار است که پدر مرد خیّر با هدف تربیت و پرورش نسل جدید مدرسه‌ای را وقف کرده و این در حالی است که عده‌ای سعی دارند تا مانع تأسیس مدرسه شوند و با غصب کردن آن به جای مدرسه، پاساژی بنا کنند.

وی ادامه داد: در «سلام آقای مدیر» نگاهی که به درس‌ خواندن بچه‌ها و آموزش نسل جدید می‌شود، برای مرد اهمیت زیادی دارد. همین دو قطبی بودن نوع نگرش به کاربری فضایی که وقف شده، این درام را درست می‌کند.

در خلاصه داستان «سلام آقای مدیر» آمده است که شخصیت محوری این سریال فردی به نام امیرعلی صدر است که به مدیریت دبیرستانی گماشته می‌شود که همه آن را تبعیدگاه می‌نامند. او که به علت فوت همسرش در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌برد خیلی زود درمی‌یابد که برای جلوگیری از تعطیلی مدرسه نیازمند ایجاد اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش آموزان، همکاران و اهالی محل است. کاری که در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسد ولی با تلاش او و مسئولیت پذیری همگانی به باز ماندن درهای مدرسه می‌انجامد.

بازیگران سریال سلام آقای مدیر

بازیگران سریال سلام آقای مدیر

اسامی بازیگران زن و مرد سریال سلام آقای مدیر عبارتند از: داریوش فرهنگ، روزبه حصاری، ایوب آقاخانی، کاظم بلوچی، علی اوسیوند، فریبا جدی کار، نیکی مظفری، سوگل طهماسبی، شیدا یوسفی، سیماخضرآبادی، مجید اکبری، ارسلان قاسمی، مهسا هاشمی، سالار بابابیگلو، سهندجاهدی، محمد مختارى، فرزین محدث، پیام ملک زاده، حمید معدن کن، هاشم بافقى، روزبه سیاه منصورى، شهرام ربیعى، مهدى عبدلى، امیرحسین بهاء الدینى، غزاله اکرمى، آرزو رضایى، مجید اکبرى، نغمه عسگرى و… از جمله بازیگران این سریال هستند.

تیزر سریال سلام آقای مدیر

عوامل سریال سلام آقای مدیر

بخشی از عوامل تولید  مجموعه  تلویزیونی سلام آقای مدیر عبارتند از: نویسنده و کارگردان: علیرضا توانا، تهیه کننده: منوچهر شاهسواری، مدیر تصویربرداری: عارف نامور، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، برنامه ریز و مدیر تولید: احمد ساکت، طراح گریم: الهام صالحی، طراح صحنه و لباس: سید محسن آهنگرانی، تدارکات: کرم چیلان و رسول سید حاتمی.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال آچمز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا