اخبار

ساعت پخش و تکرار سریال گاندو از شبکه افق

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

ساعت پخش و تکرار سریال گاندو از شبکه افق

ساعت پخش و تکرار سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار که قرار است، بازپخش آن از شبکه افق روی آنتن برود را برای علاقمندان به این سریال امنیتی گاندو قرار دادیم.

ساعت پخش و تکرار سریال گاندو از شبکه افق

حسین نصیری با حضور در برنامه تلویزیونی «به خانه بر می‌گردیم» شبکه پنج سیما، با بیان اینکه مخاطبان بسیاری خواستار تکرار سریال تلویزیونی «گاندو» بدون حذفیات از شبکه افق شده‌اند گفت: بر این اساس تصمیم گرفته شده بعد از پایان سریال «وضعیت سفید» که در حال حاضر روی آنتن شبکه افق است، شاهد پخش گاندو باشیم.

مجموعه تلویزیونی گاندو به کارگردانی جواد افشار در 30 قسمت بعد از اتمام سریال وضعیت سفید به روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

آخرین قسمت سریال وضعیت سفید روز یکشنبه پخش خواهد شد و به احتمال زیاد سریال گاندو از روز دوشنبه 14 مرداد در کنداکتور پخش شبکه افق قرار خواهد گرفت.

گاندو از شنبه تا چهارشنبه ساعت 23:30 پخش می شود و تکرار، بازپخش سریال نیز 9:30 و 14:30 روز بعد خواهد بود.

داستان  سریال  گاندو درباره یک گروه از نیرو‌های امنیتی کشور است که به پیگیری پرونده‌های جاسوسی و مقابله با نفوذ می‌پردازند. قالب اصلی این سریال مبتنی بر تعقیب و گریز است. کشف افراد، تیم‌ها و عملیات‌های نفوذ، حل معما‌هایی که حل نشدنی به نظر می‌رسند و انجام عملیات‌هایی که بیشتر بر هوشمندی و توانایی ذهنی متکی هستند تا قدرت فیزیکی، ساختار قصه در این سریال را سامان می‌دهد.

اسامی بازیگران سریال گاندو عبارتند از:داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، صالح آقا میرزای، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهان‌زاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، بهامین تورانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال گاندو از شبکه افق

همچنین «گاندو» با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیرسلیمانی، صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان تصویربرداری شد و جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی که در بخش تولید خارج از کشور به این مجموعه اضافه شدند.

زمان پخش سریال گاندو از شبکه افق

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: ساعت پخش سریال وضعیت سفید از شبکه افق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا