فرهنگ و هنر

خلاصه داستان سریال سال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

خلاصه داستان سریال سال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی

خلاصه داستان سریال سال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی را مرور می کنیم. «سال‌های دور از خانه» روایتی کمدی از زندگی دو شخصیت خنجری و زهره با بازی هادی کاظمی و احمد مهرانفر است.

سریال سال های دور از خانه اولین تجربه حضور مجید صالحی و تهیه‌کننده او، یعنی محمدحسین قاسمی در شبکه نمایش خانگی می باشد.

این سریال در 15 قسمت هر هفته شنبه ها در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

خلاصه داستان سریال سال های دور از خانه

خلاصه داستان سریال سال های دور از خانه

خلاصه داستان: «سال های دور از خانه» از جایی شروع می‌شود که پس از طرح جمع‌آوری سگ‌ها و انتقال آن‌ها به کلانتری ۱۰۰ ملت، خنجری سگ‌ یک دختر جوان را از آنجا خارج می‌کند تا به دست او برساند اما خبری از آن دختر نمی‌شود. خنجری هم به ناچار مجبور است به عنوان سرباز فراری، شب و روز داخل پارک بخوابد تا شاید بخت و اقبال دوباره به او رو کند!

داستان این مجموعه طنز ۱۵۱۲ روز پس از اتفاقات سریال شاهگوش است. یکی از شخصیت‌های سریال شاهگوش، سرباز خنجری (با بازی احمد مهران‌فر) بود که از شمال به تهران آمده بود و در کلانتری ۱۰۰ ملت مشغول به گذراندن خدمت سربازی خودش بود. یکی از متهمینی که به کلانتری آورده شد خانم جوانی به نام الیزابت بود که یک سگ به نام لوسی داشت.

خنجری عاشق الیزابت می‌شود و در زمانی که می‌فهمد سگ الیزابت توقیف شده‌ است، یک سگ را اشتباهاً به جای لوسی برمی‌دارد و به الیزابت می‌دهد. الیزابت که می‌فهمد سگ مال او نیست، برای ناراحت نشدن خنجری به بهانه پارک کردن خودرویش از پارک خارج می‌شود و حالا ۱۵۱۲ روز از آن روز می‌گذرد و هنوز الیزابت برنگشته است.

اما خنجری همچنان به دنبال الیزابت است که روزی او را یافته و با او ازدواج کند اما در این مدت که در تهران به دنبال الیزابت است روزگار سختی را می‌گذراند و شب‌ها شهربازی می‌خوابد تا اینکه گویی ستاره اقبال او نمایان می‌شود و…

اسامی بازیگران سریال نمایش خانگی سال های دور از خانه

بازیگران سریال سال های دور از خانه

اسامی بازیگران زن و مرد سریال سال های دور از خانه عبارتند از: احمد مهرانفر، هادی کاظمی، آزیتا حاجیان، گیتی قاسمی، علیرضا استادی، حدیث میرامینی، ملیسا ذاکری، مهرناز بیات، سیاوش چراغی، علی عامل، مهدی صباغی، محمدرضا عقدایی، بهنام شرفی، علی نظری، علی اوجی، امیر نوری، سیاوش مفیدی، حسین محب اهری، میرطاهر مظلومی، احسان کریمی، اشکان اشتیاق، امید روحانی، خسرو احمدی، ژاکلین آواره، یدالله شادمانی، پوریا میاندهی، پوریا رضایی، صفرعلی کوهی، پیمان فاطمی، کامیار ماندگاریان، رضا کرد، هاشم روحانی، امیرصدرا حقانی، فرخنده فرمانی زاده، مهسا کاشف، فرید شهریاری، سعید هاشمی، بیژن پیشدادی، سیامک اشعریون و ژاسمین عبادی در این سریال شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداختند.

سریال سال های دور از خانه نمایش خانگی

عوامل سریال سال های دور از خانه   

همچنین بخشی از عوامل تولید سریال «سال های دور از خانه» عبارتند از: کارگردان: مجید صالحی، تهیه‌کننده: محمدحسین قاسمی، نویسندگان: امیرحسین قاسمی و احمد مهران‌فر ، مشاور کارگردان: محمدرضا فاضلی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: روزبه سجادی حسینی، مجری طرح: مهدی صفی‌یاری، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، موسیقی: امیر توسلی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا غفارى‌نژاد، تدوین: سیامک مهماندوست، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراح چهره‌پردازی: عظیم فراین، مدیر تولید: بهزاد هاشمی، جانشین تولید: امیر یمینی، طراح لباس: جهانگیرمیرزاجانی، طراح صحنه: حجت اشتری، سرپرست امور پس از تولید: امیرناصر سوقیان، سرپرست جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، طراحی صحنه‌های بدلکاری: ارشا اقدسی، مدیر تبلیغات: حامد بارئی طبری، مدیر روابط عمومی: سیدمحمدصادق لواسانی، عکاس: علیرضا خطیبی، ارتباط با رسانه: شراره داودی، مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور، سرمایه‌گذاران: جلیل کیا و محمدحسین قاسمی. پخش از: تصویرگستر پاسارگاد.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال سالهای دور از خانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا