اخبار

زمان و ساعت پخش تکرار سریال پایتخت ۴ از شبکه تماشا

5/5 - (1 امتیاز)

زمان و ساعت پخش تکرار سریال پایتخت ۴ از شبکه تماشا

زمان و ساعت پخش تکرار سریال پایتخت ۴  به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری، که این روزها از شبکه تماشا پخش می شود را در این پست قرار دادیم که در ادامه می خوانید.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال پایتخت ۴ از شبکه تماشا

پایتخت” به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری یکی از پر طرفدارترین مجموعه های تلویزیونی سیما در چند سال اخیر بوده، و حالا شبکه تماشا نیز بازپخش آن را در کنداکتور خود قرار داده است.

 سریال پایتخت ۴ در 26 قسمت، رمضان ۱۳۹۴ از شبکه ۱ سیما پخش شد.

محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، نسرین نصرتی، سارا فرقانی‌اصل، نیکا فرقانی‌اصل، هومن حاجی‌عبداللهی، محمدرضا علیمردانی، هدایت هاشمی، محیا دهقانی و عطا صفرپور بازیگران سریال پایتخت را تشکیل می دهند.

سریال پایتخت 4 هر شب ساعت 24:00 از شبکه تماشا پخش می شود و ساعات تکرار آن نیز 06:00، 12:00 و 18:00 روز بعد خواهد بود.

ساعت پخش سریال پایتخت ۴ از شبکه تماشا

در خلاصه فصل چهارم سریال پایتخت آمده است: هما سعادت در انتخابات شورای شهر رأی می‌آورد و طرفداران او در منزلشان جمع می‌شوند. همسر چینی ارسطو در سانحه هواپیمایی مالزی جان خودش را از دست داده و این مسئله موجب شده تا کام ارسطو هر روز تلخ و تلخ‌تر بشود. نقی از همسرش درخواست می‌کند تا برای ساخت خانه فهیمه (خواهر نقی) مجوز بگیرد اما او این کار را خلاف میداند و هیچ رقمه زیر بار نمیرود. نقی به همراه اقوام و خویشانش و کمک اوس موسی دست به کار می‌شوند و خانه فهیمه را به‌طور پنهانی با آوردن مصالح از راه و بیراه میسازند، اما در آخر توسط شهرداری تخریب می‌شود. در این بین ماجراهایی از جمله ازدواج بابا پنجعلی، دعوای نقی و هما، حضور بهبود در آفریقا اتفاق می‌افتد.

ساعت پخش سریال پایتخت ۴ از شبکه تماشا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: ساعت پخش سریال زوج یا فرد از شبکه تماشا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا