فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال از سرنوشت + خلاصه داستان و عکس

3.6/5 - (5 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال از سرنوشت + خلاصه داستان و عکس

 از سرنوشت عنوان سریال تلویزیونی جدیدی به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان است که در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌شود. در ادامه به معرفی بازیگران و عوامل، خلاصه داستان و زمان پخش این مجموعه تلویزیونی می پردازیم.

 تهیه‌كنندگی سریال تلویزیونی از سرنوشت كه در سه فصل تولید می‌شود، به عهده اكبر تحویلیان است كه برای ماه رمضان شبكه یك مجموعه تلویزیونی از یادها رفته را آماده كرده بود و روانه آنتن شد. بیشترین شهرت تحویلیان در كسوت تهیه‌كننده به عنوان تولید‌كننده مجموعه اپیزودیك شاید برای شما هم اتفاق بیفتد است.

این مجموعه بلندترین سریال اپیزودیك تلویزیون است كه مخاطبان خودش را داشت. او در كارنامه‌اش ساخت آثار دیگری به نام‌های چند قدم نزدیك‌تر، بیم موج و… را داشته است. حالا این تهیه‌كننده در تازه‌ترین اثرش سراغ مجموعه سه فصلی رفته است. كارگردانی فصل اول  و سوم را محمدرضا خردمندان و فصل دوم را علیرضا بذرافشان به عهده دارند.

فیلمنامه این سریال 60 قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا… صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

پخش این سریال از سی ام  آذر در شبکه دو سیما آغاز شده است.

تیزر فصل دوم سریال از سرنوشت با بازی دارا حیایی پسر امین حیایی

بازیگران سریال از سرنوشت

اسامی بازیگران سریال از سرنوشت و خلاصه داستان

اسامی بازیگران زن و مرد سریال از سرنوشت عبارتند از: حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مجید واشقانی بازیگر نقش منصور، مهدی صبایی، لیلا بلوکات، فریبا نادری بازیگر نقش الهام، علیرضا استادی، مریم کاظمی، علیرضا آرا، بهزاد داوری، سارا والیانی، دارا حیایی، فاطیما بهارمست، میترا رفیع، کیسان دیباج، مرضیه موسوی، مونا کرمی، امیررضا فرامرزی، راستین عزیزپور و … از جمله بازیگران ملحق شده به این سریال هستند.

اكبر تحویلیان: ما دو شخصیت جوان داریم که سریال حول زندگی آنها می‌چرخد و از دوران کودکی آنها تا جوانی‌شان را به تصویر می‌کشد. بازیگر نقش هاشم در کودکی را امیررضا فرامرزی و بازیگر نقش سهراب را در کودکی راستین عزیز پور بازی می‌کند. در فصل دو دارا حیایی بازیگر نقش نوجوانی هاشم  و کیسان دیباج بازیگر نقش نوجوانی سهراب است و از آنجایی که سنین نوجوانی و جوانی نزدیک به هم است بازیگران نقش هاشم و سهراب در فصل سه تغییر نکردند.

در خلاصه داستان سریال از سرنوشت آمده است: داستان این سریال درباره سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است که زندگی آنان را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.

داستان درباره دو بچه پرورشگاهی است كه فصل یك به كودكی آنها  و فصل دو به 19 سالگی آنها اختصاص دارد. این مجموعه روایتگر قصه‌های اجتماعی و عمیق جامعه است.

دارا حیایی

علیرضا بذرافشان واقعاً پدری کرد

 دارا حیایی، فرزند بازیگر مطرح سینما امین حیایی است که پیش از این بازی خوبش را در فیلم «شعله‌ور» دیده بودیم. او در  «از سرنوشت» نقش هاشم یکی از دو کودک پرورشگاهی را بازی می‌کند. حیایی درباره بازی در این سریال گفت: من با آقای بذرافشان خیلی صحبت کردم. چون فصل یک، هم‌زمان در حال پخش بود، فرصت نداشتیم بازی بچه‌ها را ببینیم، اما با توجه به شناخت و اطلاعاتی که از شخصیت‌های دوران کودکی‌‌ آن‌ها داشتیم سعی کردیم به آن‌ها نزدیک شویم.

من و کیسان دیباج 24 و 25 سال داریم و باید ۱۸ سالگی‌ هاشم و سهراب را در فصل دوم و 28 و 29 سالگی آن‌ها را در فصل سوم بازی می‌کردیم. به هر حال تحقیق‌ کردیم و آقای بذرافشان کمکمان کرد و مصاحبه‌ای از بچه‌ای پرورشگاهی را دیدیم که خیلی شبیه داستان ما بود و ایده گرفتیم.

وی به این پرسش که برای رسیدن به این شخصیت چه شناسنامه‌ای را طراحی کرده‌اید؟ توضیح داد: تصویر‌سازی کردم. فیلم‌نامه فصل یک را به طور کامل نخوانده بودم، اما داستان را می‌دانستم و برداشت‌هایی از شخصیت داشتم که بچه پرورشگاهی تمام زندگی‌اش، دوستش است و عشقی دارد به نام نغمه، ولی عشقش به دوستش که عین برادرش است خیلی متفاوت است و در زندگی خودم چنین دوست داشتنی را تجربه کرده بودم و خیلی از آن تجربه کمک گرفتم.

وی افزود: بی‌گمان کار کردن با این رده سنی سخت است و آقای علیرضا بذرافشان واقعاً پدری کرد. در خلال هفت ماه کار، خیلی به او مدیون هستم؛ به قول معروف شاید ما در سینما کار کرده باشیم، ولی در تلویزیون زندگی می‌کنیم. در هفت ماه کارمان، بچه‌ها را بیش‌تر از خانواده‌ام می‌دیدم. تجربه قشنگی بود. بچه‌ها تلاش‌ می‌کردند و صبح سر صحنه می‌رفتیم و با نشاط کار را شروع می‌کردیم؛ وقت می‌گذاشتیم و نمی‌توانستم کم کاری کنم.

فریبا نادری

فریبا نادری در سریال از سرنوشت

فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد.

فریبا نادری تا به امروز هم نقش‌های منفی را تجربه كرده و هم نقش‌های مثبت. بنابراین بازیگری نیست كه فقط خودش را در یك نقش كلیشه كرده باشد. او تا به امروز در سریال‌هایی همچون ستایش، گمشدگان، پرستاران، فاخته، میلیاردر، راه طولانی، از یاد رفته، فاكتور هشت و… لباس كاراكترهای متفاوت را به تن كرده است.

او در فصل 1 و 2 سریال تلویزیونی از سرنوشت بازی کرده است. نادری درباره بازی در این سریال به جام‌جم گفته: دلیل اولم برای انتخاب نقش به تیم تهیه و تولید بر‌می‌گشت. علاقه‌مند بودم حتما با آقایان بذرافشان و خردمندان تجربه همكاری داشته باشم تا این‌كه پیشنهاد بازی در این مجموعه به من شد و قرار شد در سه فصل این سریال بازی كنم.

 وی در ادامه می‌افزاید: از سوی دیگر من در كار قبلی‌ام یعنی سریال ستایش  نقش زنی به نام پری‌سیما را بازی می‌كردم كه خیلی منفی بود، به همین دلیل دوست داشتم نقشی را بازی كنم كه نسبت به نقش قبلی‌ام ساختارشكنی شود. به همین دلیل می‌خواستم یك نقش مثبت را بازی كنم. این عامل هم در پذیرش نقش در مجموعه تلویزیونی از سرنوشت هم بی‌تاثیر نبود.

نادری عنوان می‌كند: در این سریال نقش زنی مهربان، دلسوز، خانواده دوست و بچه‌دوست به نام الهام را بازی می‌كنم كه البته توضیح بیشتری نمی‌توانم بگویم، چون قصه لو می‌رود.

بازیگران سریال از سرنوشت

پوریا پورسرخ و ایفاگر نقش منفی

پوریا پورسرخ و ایفاگر نقش منفی

كارنامه پوریا پورسرخ مملو از رنگ‌های جور واجور است. به همین دلیل تجربه همكاری با كارگردانان متعدد هم داشته است. او هم در سینما و هم تلویزیون تجربه نقش‌های جدی، مهربان، بدجنس، مهربان، شرور و… را داشته است. اخیرا مخاطبان شاهد بازی او در سریال از یادها رفته به كارگردانی بهرام بهرامیان بودند كه در این سریال نقش خاصی را بازی می‌كرد. در واقع او مزدوری بود كه در ازای پول، آدم‌ها را می‌كشت و برای خانواده مستوفی كار می‌كرد.

او بازی در سریال‌هایی همچون مرز خوشبختی، برادر، بیمار استاندارد، كیمیا، دختران حوا، ماتادور و… را در كارنامه دارد. پورسرخ این روزها مشغول بازی در سریال از سرنوشت است. او در این سریال قطب منفی كار را به عهده دارد و در هر سه فصل حضور دارد. به نوعی زندگی او در نقش ماجدی به هاشم و سهراب ارتباط دارد و به دنبال منافع خودش می‌گردد.

حسین پاكدل در نقش فردی خیر

حسین پاكدل در نقش فردی خیر

وقتی نام حسین پاكدل شنیده می‌شود، مخاطبان نسل دیروز به یاد اجرای او در تلویزیون می‌افتند كه مجری شبكه یك بود. بیشتر فعالیت او در طول این سال‌ها در تئاتر بود و گاهی هم در سینما و تلویزیون نقش‌هایی را برای بازی پذیرفته است. او در سریال از یادها رفته كه ماه رمضان از شبكه یك پخش شد، نقش دكتر ابوالصدق را بازی می‌كرد كه همیشه از سیاست و قدرت دوری می‌كرد و هدفش خدمت كردن به مردم بود، به همین دلیل خانه‌اش را تبدیل به شفاخانه كرده بود.

این هنرمند این روزها مشغول بازی در سریال تلویزیونی از سرنوشت است. پاكدل در این سریال نقش فردی خیر  به نام خندان را بازی می‌كند كه كمك‌های زیادی به بچه‌های پرورشگاه می‌كند. حال باید منتظر بود تا سریال از سرنوشت پخش شود و مخاطب ببیند این بار پاكدل چطور نقشش را بازی می‌كند.

خلاصه داستان سریال از سرنوشت

عوامل سریال

عوامل فصل اول عبارتند از:

  • مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست
  • مدیر صدابرداری: حمید یارندپور
  • طراح گریم: خاطره خاشعی
  • مدیر هنری: آیدین ظریف
  • صحنه و لباس: محمد کفاشیان
  • مدیر تولید: مهدی تحویلیان
  • مدیر تدارکات: سعید رضوی.

عوامل فصل دوم سریال از سرنوشت عبارتند از:

  • مدیر تصویربرداری: علیرضا ودادتقوی
  • طراح صحنه: علی اسماعیلی
  • مدیر صدابرداری: منصور شهبازی
  • طراح گریم: خاطره خاشعی
  • عکاس: پیمان گرزم
  • مدیر تولید: دانیال کاشانچی.

در ادامه می توانید تیزر این سریال  را مشاهده کنید:

منبع: جام جم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال آچمز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا