فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال بیگانه ای با من است + خلاصه داستان

5/5 - (1 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال بیگانه ای با من است + خلاصه داستان

بیگانه ای ای با من است نام سریال جدیدی به کارگردانی احمد امینی، برای پخش از شبکه دو سیما تولید می شود که در ادامه به معرفی بازیگران، زمان پخش و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی می پردازیم.

اسامی بازیگران سریال بیگانه ای با من است + خلاصه داستان

 بیگانه ای با من است به نویسندگی فروغ فروهیده و کارگردانی احمد امینی عنوان مجموعه‌ای در گونه ملودرام اجتماعی است که قرار است از شبکه دو سیما روانه آنتن شود. داستان این مجموعه در ۶۰ قسمت نگاشته شده که طی دو فصل ۳۰ قسمتی پخش خواهد شد.

تهیه کنندگی این سریال را بهروز مفید بر عهده دارد.

بهروز مفید تهیه‌کنندگی سریال‌های «هشت و نیم دقیقه»، «محکومین»، «کوبار» و احمد امینی سریال‌های «ماه و پلنگ»، «داوران»، «بی‌گناهان»، «اولین شب آرامش»، «باران عشق»، «تصویر یک رویا» و … را کارگردانی کرده است.

بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی و … از مناطقی هستند که به عنوان لوکیشن‌های این سریال تلویزیونی انتخاب شده و سکانس‌هایی در اینها مقابل دوربین رفته است.

پژمان بازغی در سریال بیگانه ای با من است

پژمان بازغی در این سریال نقش «صادق» پسر خانواده ای را ایفا می کند که برادر بزرگترش با همسر خود دچار سانحه ای می شود و اتفاقاتی را رقم می زند که خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد.

از  دیگر بازیگران این سریال می‌توان به شبنم قلی خانی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌ طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، مهدیه نساج، مینا دلشاد، امیریل ارجمند و مهدی فقیه اشاره کرد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است، عواقبی در پی دارد که دامن‌گیر مسببان آن می‌شود.

مهدی فقیه: برای اولین بار لباس رفتگران را پوشیدم

مهدی فقیه: برای اولین بار لباس رفتگران را پوشیدم

مهدی فقیه، بازیگر سریال بیگانه‌ای با من است، درباره نقش ‌اش و کار با احمد امینی توضیح می‌دهد: آقای امینی مرد بزرگ و با اخلاقی است که قبلا هم تجربه همکاری با او در کارهای دیگرش داشتم. هر وقت این مرد نیک به من پیشنهاد بازی در کاری می‌دهد با جان و دل می‌پذیرم و خوشبختانه آثارش هم اقبال مردم را به دنبال دارد و به دل می‌نشیند.

به همین دلیل با علاقه نقشم را بازی کرده‌ام. در این سریال نقش یک رفتگر را بازی می‌کنم که بهتر است توضیحاتی درباره ویژگی‌های رفتاری او ندهم تا مخاطبان به تماشای سریال بنشینند.

وی ادامه می دهد: تا به حال چنین نقشی را بازی نکرده بودم و جالب بود برای اولین بار لباس رفتگران عزیز را می‌پوشم. البته با این عزیزان آشنا هستم و وقتی پویش آشغال در خیابان نیندازیم را شروع کردیم با چند نفر از رفتگران عزیز صحبت کرده بودم. همچنین شهرداری شیراز از من خواسته بود در برنامه‌های فرهنگی‌شان همراهی کنم و از این طریق هم آشنا بودم.

در مجموع همیشه سعی می‌کنم نقش‌هایی را ایفا کنم که در شأن مردم باشد و هرگز دوست ندارم در کاری بازی کنم که مردم دوست نداشته باشند.

شبنم قلی خانی در سریال بیگانه ای با من است

شبنم قلی خانی در سریال بیگانه ای با من است

 شبنم قلی‌ خانی در سریال بیگانه‌ای با من است ایفاگر  قهرمان قصه به نام نساء است.

او درباره ی نقشش گفته است: دروغ یک مساله اجتناب‌ناپذیر است و موضوع اصلی سریال بیگانه‌ای با من است، دروغ هست. شخصیت اصلی قصه دروغی می‌گوید که به قول خودش مصلحتی است، اما جریانی شکل می‌گیرد. حال ما در این سریال به چرایی این ماجرا هم می‌پردازیم.

وی عنوان می‌کند: گرچه نساء دروغی می‌گوید، اما رفتار منفی از او نمی‌بینیم، به همین دلیل تماشاگران با او همذات ‌پنداری می‌کنند و حتی گاهی دلشان به حال او می‌سوزد. بینندگان این شخصیت را در سه مقطع زمانی می‌بینند. قصه از اواخر دهه 60 آغاز می‌شود و دو مقطع 10 ساله بعد از آن هم خواهید دید.

پوراندخت مهیمن در نقش مادر خانواده

پوراندخت مهیمن در نقش مادر خانواده

پوراندخت مهیمن درباره نقش‌اش در سریال بیگانه‌ای با من است، توضیح می‌دهد: وقتی فیلمنامه را خواندم دوست داشتم و احساس کردم نقشم هم جای کار برای من گذاشته است. قبل از سریال بیگانه‌ای با من است با آقای امینی تجربه همکاری داشتم و حساسیت‌های او را نسبت به کاری که می‌سازد، می‌شناسم که با چه تعهدی کار می‌کند.

در ضمن کارگردانی هر اثری هم نمی‌پذیرد، مگر آن که بداند کار خوبی شده است. در این سریال نقش مادری را بازی می‌کنم که ویژگی‌های متفاوتی دارد. در مجموع مادر قصه سریال بیگانه‌ای با من است با دیگر مادرهایی که بازی کردم متفاوت است. البته مهربانی این مادر مثل دیگر مادرهاست، اما قصه فرمی دارد که روحیات این مادر را متفاوت می‌کند. در مجموع نقش را خیلی دوست داشتم و با علاقه آن را بازی می‌کنم.

مهیمن با اشاره به این ‌که احمد امینی جزو کارگردانانی است که تعامل بسیار خوبی با بازیگران دارد، می‌افزاید: آقای امینی بسیار با اخلاق و انسان خوبی است. خوشبختانه بازیگر وقتی با او کار می‌کند از همکاری‌اش لذت می‌برد و مشکلی ندارد.

عوامل سریال

عوامل سریال

عوامل  سریال  بیگانه ای با من است عبارتند از:

  • دستیار اول کارگردان: سامان تفرشی
  • مدیر تولید: حسین باقریان
  • مدیر برنامه‌ریزی: امین پیرحیاتی
  • مدیر فیلمبرداری: علیرضا رنجبران
  • مدری صدابرداری: علیزاده
  • طراح گریم: شهرام خلج
  • طراح صحنه و لباس: حسین مجد

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

 بازیگران سریال ترور خاموش

بازیگران سریال بانوی سردار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا