اخبار

زمان و ساعت پخش تکرار سریال ساختمان پزشکان از شبکه نسیم

5/5 - (1 امتیاز)

زمان و ساعت پخش تکرار سریال ساختمان پزشکان از شبکه نسیم

سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت قرار است از شبکه نسیم پخش شود و ما در این پست زمان و ساعت پخش تکرار سریال طنز ساختمان پزشکان را برای علاقمندان به این مجموعه تلویزیونی قرار دادیم.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال ساختمان پزشکان از شبکه نسیم

ساختمان پزشکان نام یک مجموعهٔ طنز تلویزیونی به کارگردانی سروش است که در سال ۱۳۹۰ و در ۵۷ قسمت از شبکه سوم سیما پخش شد.

شبکه نسیم نیز بازپخش سریال طنز ساختمان پزشکان را در کنداکتور خود قرار داده است و از روز دوشنبه 24 تیر هر شب ساعت 22:00 پخش می شود.

تکرار یا بازپخش سریال هم ساعات 02:00 بامداد،06:00 صبح، 10:00 صبح و ساعت 16:00 روز بعد می باشد.

در خلاصه داستان سریال ساختمان پزشکان آمده است: نیما افشار، روانشناس شهرستانی الاصل در کنار همسرش که بیمار سابقش است و در همسایگی والدینش زندگی می‌کند. داستان‌های مجموعه به زندگی پر درد سر نیما می‌پردازد. در میان مشکلاتش با بیماران مختلف و گرفتاری‌های مالی ناشی از پرداخت اجاره خانه، اقساط مختلف، مهریه همسر سابقش، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین والدین و برادر بی‌ملاحظه، همسر وسواسی‌اش و در نهایت تحمل کم هوشی منشی‌اش دارد.

زمان پخش سریال ساختمان پزشکان از شبکه نسیم

بازیگران سریال ساختمان پزشکان عبارتند از: بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، شقایق دهقان، هومن برق نورد،  فرناز رهنما، مونا فرجاد، پروین قائم مقامی، نعیمه نظام دوست، رضا کریمی، اصغر حیدری، مجید شهریاری، مهدی محمدزاده، مرجان سپهری، هوشنگ حریرچیان، محمد شیری، امید روحانی، سیروس ابراهیم‌زاده، سولماز قاسمی، رضا کرد و  گلاره دربندی در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداختند.

زمان پخش سریال ساختمان پزشکان از شبکه نسیم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: ساعت پخش سریال بچه مهندس از شبکه آی فیلم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا