بیوگرافی

شهرزاد کمال زاده بازیگر نقش مرجان در سریال بوی باران + تصاویر

4.9/5 - (11 امتیاز)

شهرزاد کمال زاده بازیگر نقش مرجان در سریال بوی باران + تصاویر

شهرزاد کمال زاده بازیگر زیباروی تئاتر، سینما و تلویزیون، این شب ها با ایفای نقش مرجان جاوید در سریال بوی باران مهمان خانه ی مخاطبان شبکه یک سیما شده است به همین بهانه بیوگرافی و تصاویر این هنرمند را گردآوری کردیم که در ادامه مشاهده می کنید.

شهرزاد کمال زاده بازیگر نقش مرجان در سریال بوی باران

شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون متولد هفتم فروردین ۱۳۶۴ در تهران می باشد.

وی فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران است.

او یک خواهر دارد و به جز بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده بازیگر

 شهرزاد کمال زاده از نحوه ورودش به عرصه هنر این گونه گفته:

من کارم در حوزه سینما و تلویزیون را از ۱۶ سالگی در سریال «هزاران چشم» کیانوش عیاری شروع کردم و از همان سن برایم مهم کار کردن در سینما بود. با اینکه بعد‌ها در رشته کامپیوتر تحصیل کردم و خیلی جا‌ها به دردم می‌خورد و کمک می‌کند اما به چشم کار و حرفه نگاهش نکردم و به سرعت به همان سینما و کارهای تصویری برگشتم و ادامه دادم.

از کارهای تلویزیونی شهرزاد کمال زاده می توان، سریال های سفر در خانه، در قصه‌ها زندگی می‌کنند و.. را اشاره کرد.

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

آرزوی بازیگری

من  از دوران نوجوانی بازیگری را به شکل یک آرزو می دیدم و تلاش زیادی کردم تا به این آرزو برسم. به هر حال این حرفه هم مثل همه شغل های دنیا سختی ها و ناملایمات خاص خودش را دارد. نمی توانم توصیه کنم که کسی به سمت بازیگری بیاید یا نه! فقط این را می دانم که اگر کسی آرزو دارد تا به چیزی برسد باید تمام تلاش خود را به کار ببندد تا به آن برسد.

تصاویر شهرزاد کمال زاده

ازدواج و همسر شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده تاکنون ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد می باشد. او در مصاحبه‌ای برای همسر آینده خود ویژگی‌هایی را عنوان کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به خانواده‌ دوستی، با انگیزه بودن، داشتن ذهنی باز و خلاق و نداشتن خودبینی و خودپسندی اشاره نمود.

شهرزاد کمال زاده بازیکری بوی باران یا عروس تاریکی

شهرزاد کمال زاده در سریال بوی باران

شهرزاد کمال زاده با سریال بوی باران به قاب تلویزیون برگشته است و درباره نقشش در این سریال توضیحاتی داده، که می خوانید.

وی در خصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها همچنان مشغول بازی در سریال “بوی باران” هستم که هم‌اکنون پخش آن از تلویزیون آغاز شده است، بخش‌هایی از فیلمبرداری اثر باقی مانده که نقش من در این بخش‌ها بسیار پررنگ بوده و کمی این روزها مشغله دارم.

شهرزاد کمال زاده در سریال بوی باران یا عروس تاریکی

شهرزاد کمال زاده درباره نقش خود و کیفیت سریال بوی باران که این شب‌ها از رسانه ملی روی آنتن رفته است اضافه کرد: من به صورت کلی به آثار نگاه می‌کنم، شاید در حال حاضر برای قضاوت اثر و اینکه چه اتفاقی در آینده این سریال می‌افتد کمی زود باشد اما به شخصه همواره تلاش می‌کنم بیشترین انرژی خود برای خلق کاراکتر را انجام داده و آن کاراکتر را دوست داشته باشم، البته این را هم بگویم موفقیت یک سریال به خوب بودن یک بازیگر بر نمی گردد بلکه باید تمامی گروه جلو و پشت صحنه در خلق اثری با کیفیت تلاش کنند.

شهرزاد کمال زاده در سریال بوی باران

این بازیگر سینما سریال «بوی باران» را اتفاقی متفاوت خواند و ادامه داد: خود من شاید زیاد علاقمند به تماشای سریال نباشم اما از نظرم «بوی باران» با نام قبلی «عروس تاریکی» اتفاقی کاملاً تازه در تلویزیون است و خود من هم به صورت مستمر آن را دنبال می‌کنم.

شهرزاد کمال زاده و دوستش

شهرزاد کمال زاده در همین راستا ادامه داد: از نظر من اگر برای یک نقش زحمت کشیده شده و وقت گذاشته شود، آن نقش در کلیت اثر حل شده و به خوبی در پیشبرد داستان تاثیرش را می‌گذارد، بازیگر بدون شک باید برای ایفای یک نقش مخاطب را در نظر بگیرد زیرا در آخر این مخاطب است که وی را دوست داشته و یا بازی او را رد می‌کند.

عکس های جدید شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده درباره نقش خود در سریال بوی باران گفت:

بازیگر سریال “بوی باران” درباره میزان نقش خود در این سریال خاطرنشان کرد: درباره اینکه چه اتفاقی برای نقش من در سریال “بوی باران” می افتد نظری نمی‌دهم زیرا باید منتظر پایان اثر ماند و دید چه اتفاقی برای کاراکتر من می‌افتد اما در کل هیچگاه زیاد به کمیت نقش نگاه نکرده و تنها به کیفیت نقش هر چند کوتاه فکر می‌کنم.

اینستاگرام شهرزاد کمال زاده

منبع: میزان

اینستاگرام شهرزاد کمال زاده به این آدرس فعال می باشد

https://www.instagram.com/shahrzadkamalzadeh/

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: بیوگرافی نرگس محمدی بازیگر نقش ترانه در سریال بوی باران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا