فرهنگ و هنر

سریال مرضیه | خلاصه داستان و بازیگران سریال مرضیه + زمان پخش

5/5 - (1 امتیاز)

سریال مرضیه | خلاصه داستان و بازیگران سریال مرضیه + زمان پخش

سریال مرضیه به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی برای پخش از شبکه دو سیما در ماه محرم تولید می شود که در ادامه به معرفی بازیگران، خلاصه داستان و زمان پخش این مجموعه تلویزیونی می پردازیم.

اسامی بازیگران سریال مرضیه + خلاصه داستان

مجموعه تلویزیونی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام به تازگی کلید خورده و مراحل تصویربرداری آن در تهران انجام می‌شود.

فلورا سام در کارنامه کارگردانی خود سریال های تلویزیونی ما فرشته نیستیم، باغ سرهنگ، سریال بی قرار، راز و نیاز و راز پنهان را دارد.

این کارگردان، نگارش فیلمنامه سریال جدیدش را برعهده داشته است و پری سا شمس و نسیم عرب‌ امیری نیز در نگارش برخی قسمت‌ها به او کمک کرده‌اند. نکته جالب توجه در این سریال، که فلورا سام آن را کارگردانی می کند، مجید اوجی همسر این کارگردان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، مجید مظفری، پژمان بازغی، ماه‌ چهره خلیلی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، حسن زارعی، نیلوفر شهیدی، شیوا خسرومهر، مختار سائقی بازیگران اصلی این مجموعه هستند

داستان «مرضیه» یک ملودرام اجتماعی در 15 قسمت است که ماجرایی از جامعه روز را به تصویر می‌کشد.

بازیگران سریال مرضیه

محمدرضا جعفری‌ جلوه؛ مدیر شبکه دو سیما دوشنبه ۱۷ تیرماه با حضور در برنامه صبحگاهی شبکه سه «سلام صبح بخیر» در باره زمان پخش این مجموعه تلویزیونی گفته است: وی با اعلام اینکه بخشی از شهریورماه که مصادف با ماه محرم است سریال جدید دیگری به نام «مرضیه» در حال تولید است که انشاالله بتواند در نسبت با ایام محرم کار خوب و مقبولی باشد.

دیگر عوامل پشت دوربین «مرضیه» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: کیوان یکتا، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی، مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: مسعود حقی، مشاور پروژه: حسن زارعی و عکاس: آرش شاه‌محمدی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا