بیوگرافی

ارسلان قاسمی بازیگر نقش رسول در سریال سلام آقای مدیر + تصاویر

5/5 - (1 امتیاز)

ارسلان قاسمی بازیگر نقش رسول در سریال سلام آقای مدیر + تصاویر

با ارسلان قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون، که این شبها در سریال سلام آقای مدیر با ایفای نقش رسول مهمان خانه ی مخاطبان شبکه دو سیما شده است، بیشتر آشنا شوید.

ارسلان قاسمی بازیگر نقش رسول در سریال سلام آقای مدیر

ارسلان قاسمی متولد  ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران، بازیگر و خواننده است.

وی دو خواهر دارد که یکی 10 سال و دیگری 12 سال از ارسلان قاسمی بزرگتر می باشد.

او  فرزند آخر خانواده، و پدرش مدیر عامل شرکت کشتیرانی پرشیا اهرام،  و مادرش نیز مدیر مهد کودک است.

قاسمی دیپلم کامپیوتر دارد در دانشگاه غیر انتفاعی تبریز بازیگری خوانده است.

ارسلان قاسمی اینستاگرام

نحوه ورود به عرصه بازیگری

ارسلان قاسمی: ورودم به سینما و کار تصویر از طریق خانم بهاره رهنما که از دوستان صمیمی مادرم هستند انجام شد وقتی که متوجه شدند آقای جوزانی دنبال پسر بچه ای با مشخصه ظاهری من می گردد از مادرم خواست که برای تست به دفتر ایشون برم خوشبختانه بعد از تست پذیرفته شدم و افتخار همکاری با یکی از پر دانش ترین کارگردانان ایران را بدو فعالیت کاری ام داشتم اما بعد از اون هرچی که می گذشت بیشتر به بازیگری علاقمند می شدم و اشتیاقم نسبت به این حرفه زیاد می شد.

ارسلان قاسمی بازیگر

او تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در سریال تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌ است. وی علاوه بر کار تصویری چند ترک صوتی را عرضه کرده است قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت.

ارسلان قاسمی در سریال سلام آقای مدیر

بازیگری و شغل دیگر

ارسلان قاسمی: دوست دارم در رشته بازیگری تحصیل کنم تا دانش این حرفه را به شکل آکادمیک هم داشته باشم اما می خواهم در کنار این حرفه شغل دیگری هم داشته باشم تا چندان به من فشار وارد نشود…منظورم این است که در آینده به خاطر مسائل مالی بازی در هر کاری را قبول نکنم تصمیم ان است که در سازمان پدرم مشغول به کار شوم.

ارسلان قاسمی

ورزش های مورد علاقه ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی: حسابی به ورزش علاقه مند هستم و در چند زمینه هم فعالیت می کنم شنا فوتبال اسب سواری و اسکی جزو ورزش های مورد علاقه ام هست معمولا به همراه خواهرانم به اسکی می روم شنا را هم 4 سالی می شود که به شکل تقریبا حرفه ای دنبال می کنم.

ازدواج ارسلان قاسمی

تفریحات

ارسلان قاسمی: سفر بهترین تفریح من است و فکر می کنم سفر رفتن در افزودن تجربیات و بالابردن دانش افراد نقش بسزایی دارد به همین خاطر همیشه از خانواده ام می خواهم در فرصت هایی که به وجود می آید به سفر برویم.

همبازی شدن با پرویز پرستویی

ارسلان قاسمی: بالاخره هر بازیگری در حرفه اش یک سری الگو داره که دوست داره با اون ها هم بازی کنه من شخصا به بازی آقای پرستویی – پسیانی خانم کریمی و مرحوم شکیبایی خیلی علاقه مندم که از این میان تنها افتخار همکاری با آقای حیایی و خانم کریمی را داشتم.

بیوگرافی ارسلان قاسمی

ازدواج و همسر

ارسلان قاسمی تاکنون ازدواج نکرده است.

عکس های ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی در سریال سلام آقای مدیر

اینستاگرام ارسلان قاسمی به این آدرس فعال می باشد

https://www.instagram.com/arsalanghasemi1995/

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ترلان پروانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا