بیوگرافی

نیکی مظفری بازیگر نقش تینا در سریال سلام آقای مدیر + تصاویر

5/5 - (1 امتیاز)

نیکی مظفری بازیگر نقش تینا در سریال سلام آقای مدیر

بیوگرافی و  به همراه تصاویر نیکی مظفری بازیگر نقش تینا در سریال تلویزیونی سلام آقای مدیر را گردآوری کردیم که در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

نیکی مظفری بازیگر نقش تینا در سریال سلام آقای مدیر

نیکی مظفری متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۶ در شهر تهران، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

او تنها فرزند بازیگر سینما و تلویزیون مجید مظفری است.

وی ۱۸ سال داشت که مادرش را به علت بیماری از دست داد و از سال ۱۳۸۴ به همراه پدر زندگی می‌کند.

نیکی مظفری در رشته معماری تحصیل کرده است ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری وارد این عرصه شد. او در کلاس های استاد حمید سمندریان آموزش دیده است و همچنین از کودکی به صورت تجربی بازیگری را نزد پدرش، یاد گرفته است . او علاوه بر حرفه بازیگری به طراحی صحنه و لباس نیز مشغول است و این کارها از فعالیت های مورد علاقه اوست.

اینستاگرام نیکی مظفری

نحوه ورود به عرصه بازیگری

نیکی مظفری: از کودکی خیلی به بازیگری علاقه داشتم و در نوجوانی به این نتیجه رسیدم که باید خیلی درست و اصولی وارد این کار شوم. به همین علت از تئاتر شروع کردم. اولین‌ کار تئاترم با آقای هادی مرزبان بود که باعث افتخارم است. الان هم سر تمرین یک تئاتر به کارگردانی آقای حسین پاکدل هستم که تجربه‌ای لذت‌بخش است و نکات بسیاری را از ایشان آموخته‌ام.

بیوگرافی نیکی مظفری

ازدواج و همسر

نیکی مظفری تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

پدر نیکی مظفری در خصوص داماد ایده آل خود گفته است: «شخصیت آدم‌ها برای من مهم است. یعنی در ازدواج نیکی، من بیشتر به شخصیت طرف توجه می‌کنم، چون اگر او از شخصیت خوب و با ثباتی برخوردار نباشد، از لحاظ اقتصادی و درآمدزایی هم دچار مشکل خواهد شد. منظورم این است که شخصیت خوب سرچشمه مهمی از زندگی است و دارایی و… را نیز همراه خودش دارد.»

نیکی مظفری بازیگر سریال سلام آقای مدیر

نیکی مظفری در سریال سلام آقای مدیر

نیكی مظفری، از بازیگرانی است كه در سریال سلام آقای مدیر نقش تینا را  بازی می‌ كند.

او درباره نقشش در این سریال  گفته: درباره نقشم نمی‌توانم توضیحی بدهم، چون لو می‌رود. فقط می‌توانم بگویم كه این شخصیت  جذابیت زیادی برای من داشت و می‌توانم بگویم بزرگ‌ترین چالشی بود كه در تمام كارهایم داشتم و همین انگیزه من را برای بازی تقویت كرد.

از سوی دیگر روند قصه و ماجرا به گونه‌ای است كه ما مسائل نوجوانان و اجتماع را می‌بینیم. این مجموعه تا آخر بیننده را همراه خود خواهد كرد.

نیکی مظفری در سریال سلام آقای مدیر

وی درباره این‌ كه فیلمنامه شما را بیشتر ترغیب كرد یا عوامل كار، توضیح می‌دهد: مسلما اولین قدم در كار فیلمنامه است كه قصه سریال سلام آقای مدیر بسیار جذاب و پر از تعلیق نوشته شده بود و من را به عنوان بازیگر هیجان‌زده كرده بود، زیرا قصه متفاوتی را خواندم. علاوه بر آن سریال سلام آقای مدیر در دفتری تهیه می‌شد كه كارنامه كاری خیلی خوبی داشت و هر كدام از كارهای زیبایش مورد توجه مخاطب قرار گرفته بود.

به همین دلیل می‌دانستم كار خوب و جذابی برای مخاطب در می‌آید، به همین دلیل پذیرفتم. مطمئن هستم اتفاقاتی كه مخاطب در این سریال می‌بیند تفاوتش را با دیگر كارها متوجه می‌شود.

عکس های جدید نیکی مظفری

نیکی مظفری و پدرش
نیکی مظفری و پدرش

نیکی مظفری

اینستاگرام نیکی مظفری به این آدرس فعال می باشد

https://www.instagram.com/nikimozaffari/

منبع: ستاره، جام جم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ارسلان قاسمی بازیگر نقش رسول در سریال سلام آقای مدیر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا