اخبار

عبدالمالک ریگی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» + تیزر

5/5 - (1 امتیاز)

عبدالمالک ریگی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» + تیزر

تازه ترین تیزر فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار با محوریت بازی آرمین رحیمیان در نقش عبدالمالک ریگی منتشر شد که در ادامه مشاهده می کنید.

عبدالمالک ریگی در فیلم شبی که ماه کامل شد

به گزارش مجله اینترنتی پیک نت به نقل از روابط عمومی  «شبی که ماه کامل شد»، جدیدترین آنونس  «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار با محوریت بازی آرمین رحیمیان در نقش عبدالمالک ریگی توسط حمید نجفی راد ساخته و منتشر شد.

شبی که ماه کامل شد تازه‌ترین فیلم نرگس آبیار بعد از درخشش از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و کسب ۶ سیمرغ بلورین از ۱۵ خردادماه بر روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفته است.

محمدحسین قاسمی تهیه کننده این فیلم سینمایی است و این فیلم‌ تا امروز در میان فیلم‌های اکران، بیشترین آمار مخاطب را به خود اختصاص داده است.

الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، فرید سجادی حسینی، امین میری، بانیپال شومون، آرمین رحیمیان و شبنم مقدمی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم شبی که ماه کامل شد روایت عشق، ازدواج، خیانت، دروغ و قتل است. قصه فیلم از جایی شروع می‌شود که حمید(هوتن شکیبا)، مغازه‌دار ساده‌دل زاهدانی عاشق یک دختر تهرانی به نام فائزه می‌شود و یک سال بعد، با رفت‌وآمدهای فراوان خانواده دختر را مجاب می‌کند و با او ازدواج می‌کند.

مدتی پس از ازدواج شیرین و رویایی حمید و فائزه، خانواده حمید درگیر حوادثی می‌شوند که شک فائزه را برمی‌انگیزد و بعد از تولد اولین فرزندش متوجه می‌شود که برادرشوهرهایش، درگیر کار قاچاق و دزدی هستند. فائزه، که به‌شدت ترسیده از حمید درخواست می‌کند که از ایران بروند و حمید هم که عاشقانه همسرش را دوست دارد موافقت می‌کند و…

 فیلم شبی که ماه کامل شد در ایران، پاکستان و بنگلادش فیلمبرداری شده و پخش این فیلم سینمایی به عهده نور تابان می باشد.

منبع: صفحه رسمی فیلم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: آهنگ فیلم شبی که ماه کامل شد از محسن چاوشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا