اخبار

مهمان امروز برنامه فرمول یک شبکه یک سیما

5/5 - (1 امتیاز)

مهمان امروز برنامه فرمول یک شبکه یک سیما

مهمان امروز برنامه فرمول یک شبکه یک: برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیاء در هر قسمت مهمان یک خواننده، بازیگر و یا شخصیت خاص و متمایز در عرصه های مختلف است.

مهمان امروز برنامه فرمول یک

برنامه فرمول یک با اجرا و تهیه کنندگی علی ضیاء در هر قسمت مهمان یک خواننده، بازیگر و یا شخصیت خاص و متمایز در عرصه های مختلف است که از شبکه یک سیما به صورت زنده روی آنتن می رود.

مهمان روز دوشنبه 14 مرداد

برنامه «فرمول یک» امروز دوشنبه ۱۴ مرداد، میزبان محمد رضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، وزارت ورزش و جوانان ایران است.

بررسی مشکلات جوانان و نگاهی به عملکرد وزارت ورزش و جوانان در حل این مشکلات، از جمله محورهای گفت‎وگوی علی ضیا مجری برنامه «فرمول یک» با آقای داورزنی است. علاقه‎مندان به این گفت‎وگو می‎توانند امروز ساعت ۵۰ : ۱۷، بیننده برنامه «فرمول یک» از شبکه یک سیما باشند.

مهمان روز شنبه 12 مرداد ماه

کامران تفتی امروز مهمان برنامه «فرمول یک» از شبکه یک سیما می‌شود.

برنامه تلویزیونی «فرمول یک» که از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه به تهیه کنندگی و اجرای علی ضیاء به روی آنتن شبکه اول سیما می رود، امروز شنبه، دوازدهم مرداد میزبان کامران تفتی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون خواهد بود.

تفتی ماه رمضان امسال سریال «برادر جان» را روی آنتن شبکه سه سیما داشت.

مهمان روز دوشنبه 7 مرداد ماه

برنامه «فرمول یک» امروز میزبان “حسین کعبی”، بازیکن اسبق تیم فوتبال ، است.

 قرار است در برنامه امروز که ساعت 50 : 17 دقیقه بصورت زنده پخش می شود، از حسین کعبی بعنوان یکی از پیشکسوتان فوتبال تجلیل شود.

“حسین کعبی” متولد 7 فروردین 1364 در اهواز است. فوتبال کعبی در استقلال اهواز و فولاد خوزستان شکل گرفت. او در جام جهانی ۲۰۰۶ دفاع راست تیم ملی ایران بود. بعد از عضویت در باشگاه پرسپولیس تهران و انجام ۹ بازی، به تیم لستر سیتی انگلستان پیوست. این بازیکن در اواسط نیم فصل اول97.98 کفش هایش را آویخت و به عنوان کمک مربی به کادر فنی سپید رود رشت اضافه شد.

در برنامه امروز فرمول یک بیشتر با این بازیکن آشنا می شویم.

برنامه «فرمول یک» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی و اجرای علی ضیا از شنبه تا چهارشنبه ساعت 50 : 17 دقیقه از این شبکه پخش می شود.

مهمان روز دوشنبه 31 تیر ماه

پوریا فیاضی و علی شفیعی  از اعضای تیم ملی والیبال ایران امروز مهمان «فرمول یک» هستند.

 این دو ورزشکار در این برنامه که ساعت 45 : 17 دقیقه پخش می شود،  درباره  موفقیت های اخیر تیم ملی والیبال ایران صحبت می کنند.

تیم والیبال جوانان ایران روز شنبه (29 تیر) با پیروزی مقابل جمهوری چک، به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان راه یافت.

مهمان روز یکشنبه 30 تیر ماه

برنامه «فرمول یک» امروز  میزبان “محمد صادق معتمدیان” ،استاندار خراسان جنوبی، است که درباره مشکلات این استان صحبت می کند.

استاندار خراسان جنوبی هفته گذشته دستور داد تا آب منزل مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی را قطع کنند و تنها یک ساعت در روز آب داشته باشد تا با درک وضعیت مردم نسبت به حل مشکلات مردم جدیت بیشتری نشان دهند.

معتمدیان متولد 1349 کرمانشاه، دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است. آخرین مسئولیت معتمدیان قبل از انتخاب به عنوان هفتمین استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل دستگاه اجرایی در استان آذربایجان غربی بود. استاندار جدید خراسان جنوبی همچنین عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور است.

برنامه «فرمول یک» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی و اجرای علی ضیا از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:45 دقیقه به صورت زنده پخش می شود.

این صفحه با توجه مهمان های هر روز این برنامه، بروز رسانی می شود.

منبع: iribtv.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا