فرهنگ و هنر

سریال ملکوان | بازیگران و خلاصه داستان سریال ملکوان + زمان پخش

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال ملکوان | بازیگران و خلاصه داستان سریال ملکوان + زمان پخش

سریال ملکوان عنوان مجموعه تلویزیونی جدید شبکه آی فیلم به کارگردانی  احمد معظمی تولید می شود که در ادامه به معرفی بازیگران، موضوع یا خلاصه داستان و زمان دقیق پخش سریال ملکوان خواهیم پرداخت.

بازیگران سریال ملکوان و خلاصه داستان

«ملکوان» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور در 30 قسمت روزهای آخر تصویربرداری خودش را می‌گذراند و به زودی برای پخش از شبکه آی فیلم آماده خواهد شد.

این مجموعه تلویزیونی بعد از سریال یادآوری دومین کار تولیدی شبکه آی‌ فیلم محسوب می‌شود که احتمالاً برای پاییز و زمستان آماده پخش خواهد شد. این روزها گروه در شمال روزهای آخر تصویربرداری را سپری می‌کنند.

ملکوان هم نام یک ملکی در چالوس و منطقه‌ای در چالوس است.

احمد معظمی کارگردان این مجموعه تلویزیونی نیز در کارنامه کاری خود کارگردانی سریال های پرمخاطبی همچون سارق روح، جاده چالوس، شاید برای شما اتفاق بیفتد، سایبر و دیوار شیشه ای را دارد و انتظار می رود این سریال نیز یکی از کارهای شاخص او خواهد بود.

 فریبا متخصص بازیگر نقش پَری، امین زندگانی بازیگر نقش امیر، داریوش فرهنگ، پرویز فلاحی‌پور، کمند امیر سلیمانی و نازنین فراهانی از جمله بازیگران این سریال هستند که جلوی دوربین احمد معظمی قرار گرفتند.

گفته می‌شود «ملکوان» سریالی متفاوت از کارهایی است که روی آنتن رفته و مخاطب شاهد فضاها و موقعیت‌های وحشت هم در جریان پخش خواهد بود.

منبع: تسنیم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: سکانسی عاشقانه از فیلم شبی که ماه کامل شد + فیلم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا