اخبار

محمدرضا گلزار در سریال «عاشقانه ۲»

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

محمدرضا گلزار در سریال «عاشقانه ۲»

با انتشار عکس قرارداد سریال شبکه نمایش خانگی «عاشقانه ۲» توسط محمدرضا گلزار در اینستاگرام، ابهامات مربوط به سرنوشت ساخت این سریال برطرف شد و گلزار در «عاشقانه۲» حضور خواهد داشت.

محمدرضا گلزار در سریال «عاشقانه ۲»

با انتشار عکس قرارداد سریال شبکه نمایش خانگی «عاشقانه ۲» توسط رضا گلزار در اینستاگرام، ابهامات مربوط به سرنوشت ساخت این سریال برطرف شد و گلزار در «عاشقانه۲» حضور خواهد داشت.

پس از پایان فصل اول «عاشقانه» اخبار زیادی درباره ساخت فصل دوم این سریال به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری شنیده می‌شد که واکنشی از سوی عوامل و سازندگان این سریال به همراه نداشت، با این حال شنیده‌ها حاکی از آن بود که حضور رضا گلزار بازیگر اصلی فصل اول، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

چندی پیش این بازیگر در استوری اینستاگرام خود تصویری از فیلمنامه «عاشقانه ۲» را به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسید حکایت از قطعی شدن حضورش در این سریال و در نتیجه قطعی شدن ساخت فصل دوم این سریال دارد.

اما شب گذشته رضا گلزار با انتشار تصویری از لحظه ثبت قراردادش با هومن کبیری برای بازی در «عاشقانه ۲» از جدی‌تر شدن ساخت فصل دوم این سریال خبر داد.

عاشقانه نام یک سریال نمایش خانگی  به کارگردانی منوچهر هادی می باشد که فصل اول آن در سال ۱۳۹۵–۱۳۹۶ در شبکهٔ نمایش خانگی منتشر شد و با استقبال خوب مخاطبان همراه بود.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: سکانسی عاشقانه از فیلم شبی که ماه کامل شد + فیلم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا