اخبار

هومن کبیری: سریال «عاشقانه ۲» در پاییز کلید می خورد

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال «عاشقانه ۲» در پاییز کلید می خورد

هومن کبیری تهیه کننده سریال شبکه نمایش خانگی «عاشقانه ۲» بیان کرد که در صورت موافقت وزارت ارشاد این سریال به کارگردانی منوچهر هادی در پاییز کلید می خورد.

سریال «عاشقانه ۲» در پاییز کلید می خورد

هومن کبیری تهیه کننده سریال «عاشقانه» درباره ساخت فصل دوم این سریال بیان کرد: با توجه به دریافت موافقت اصولی وزارت ارشاد اکنون در حال انجام هماهنگی ها برای پیش بردن ساخت سریال هستیم.

وی درباره متن سریال و نویسندگان آن توضیح داد: فیلمنامه سریال آماده ارائه به شورای پروانه ساخت است که توسط نویسندگان قبلی یعنی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی به نگارش درآمده است.

تهیه کننده «عاشقانه ۲» درباره دیگر جزئیات این سریال نیز گفت: در فصل دوم سریال همان بازیگران قبلی دعوت خواهند شد و بازیگران دیگری هم داریم که به کار اضافه می شوند. همچنین حضور منوچهر هادی در این سریال قطعی است و بدون او عاشقانه را نخواهیم ساخت.

کبیری در پایان درباره زمان تولید سریال نیز بیان کرد: درصورت موافقت وزارت ارشاد فصل دوم عاشقانه را در پاییز امسال به تولید خواهیم رساند.

تفاهم با محمدرضا گلزار برای حضور در سریال «عاشقانه ۲» قطعی شده است و این سریال برای توزیع در شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا