اخبار

اسامی بازیگران فیلم جانان + خلاصه داستان فیلم جانان

5/5 - (1 امتیاز)

اسامی بازیگران فیلم جانان + خلاصه داستان فیلم جانان

در آستانه اکران فیلم سینمایی جانان به کارگردانی کامران قدکچیان و تهیه کنندگی محمد نجیبی، به معرفی بازیگران و موضوع یا خلاصه داستان فیلم جانان با هنرنمایی امین حیایی می پردازیم.

اسامی بازیگران فیلم جانان + خلاصه داستان 

«جانان» به کارگردانی کامران قدکچیان و تهیه‌کنندگی محمد نجیبی، به زودی اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد کرد.

کامران قدکچیان در کارنامه کارگردانی خود فیلم های پس‌ کوچه‌های شمرون، دختر شاه پریون، فاصله، سوغات فرنگ، زخمی و… را دارد.

«جانان» روایت عاشقانه درباره تلاقی نسل هاست.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «جانان روایت عشق و وفاداری است. عشقی ناب از گذشته‌های دور و تلاقی این عاشقانه با داستان عشق دختر و پسری از نسل امروز…»

در این فیلم خواهیم دید: جانان یک دختر جوان شیرازی است که با پدرش که استاد ادبیات است زندگی می کند و در آژانس مسافرتی که متعلق به دختر خاله اش نوشین و همسرش کمال است کار می کند. در زمانی که پدرش به مسافرت رفته است او یک نامه قدیمی که متعلق به زنی به نام مهرانگیز است و برای همسرش علی آیرام نوشته را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد و پیمان نوه مهر انگیز به شیراز می آید تا از آنها شکایت کند و می گوید که مادر بزرگش با دیدن نامه حالش بد شده است.

در همین اثنا خود مهرانگیز هم که به شیراز آمده با جانان ملاقات می کند و قصه نوشتن نامه را می گوید که بعد از ازدواج با علی به خاطر اینکه شوهرش باعث کشته شدن سهوی پسر عموی او شده بود. پدرش آنها را از هم جدا کرده و دیگر نتوانسته علی را پیدا کند و سال ها به خارج از کشور رفته و بعداز بازگشت به کشور هم نتوانسته سراغی از هسمرش بگیرد. بعد هم یک نفر در سایت آژانس لیستی از افرادی که نامشان علی آیرام است می گذارد. مهرانگیز و جانان تصمیم دارند که به دیدن این افراد بروند ولی …

بازیگران فیلم

امین حیایی، مژگان بیات، پروانه معصومی، بیژن بنفشه‌خواه، سحر زکریا، مهران رجبی و چنگیز وثوقی از جمله بازیگران «جانان» هستند.

خلاصه داستان فیلم جانان

سایر عوامل فیلم

عوامل فیلم جانان عبارتند از:

  • مدیر تولید و برنامه‌ریز: مجید کرباسیان
  • طراح گریم: سودابه خسروی
  • مدیر صدابرداری: محمود سماک‌باشی
  • دستیار یک کارگردان: بهزاد غلامی
  • مدیر فیلمبرداری: کامیار فاروقی
  • طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری
  • دفتر پخش: هدایت فیلم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا