فرهنگ و هنر

سریال پسران عزیز | خلاصه داستان و بازیگران سریال پسران عزیز + زمان پخش

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال پسران عزیز | خلاصه داستان و بازیگران سریال پسران عزیز + زمان پخش

سریال پسران عزیز به کارگردانی مسعود رشیدی و به تهیه کنندگی علی پاکدامن تولید می شود که در ادامه به معرفی بازیگران، موضوع یا خلاصه داستان و زمان پخش مجموعه تلویزیونی پسران عزیز خواهیم پرداخت.

اسامی بازیگران سریال پسران عزیز + خلاصه داستان

«پسران عزیز» به کارگردانی مسعود رشیدی و به تهیه کنندگی علی پاکدامن به زودی کلید می خورد.

مسعود رشیدی کارگردان و فیلم‌ساز سینما و تلویزیون، در کارنامه کاری خود سریال هایی مانند؛  ماجرا‌های آقای دوستی، روزگار وصل و شب شیشه‌ای و.. را  دارد.

 این سریال یک درام اجتماعی و خانوادگی است که با روایت یک قصه چند لایه، به آسیب شناسی معضلات امروز جامعه می پردازد.

«پسران عزیز» که این روزها در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران به سر می برد، این سریال 13 قسمت دارد و در لوکیشنهای تهران و شمال تصویربرداری خواهد شد.

حمیدرضا پگاه، سپیده خداوردی، زهره صفوی، امیر علی پاکدامن و مهدی میامی نخستین بازیگرانی هستند که حضورشان در این پروژه قطعی شده است.

بازیگران سریال پسران عزیز

مسعود رشیدی کارگردان سریال: بعد از مراحل پیش‌تولید در یک پرسه زمانی ۳ تا ۴ ماه تصویربرداری و تدوین این سریال به پایان خواهد رسید و برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما آماده خواهد شد.

عوامل اصلی سریال پسران عزیز عبارتند از: تهیه کننده: علی پاکدامن، نویسنده و کارگردان: مسعود رشیدی، مدیر تولید: علی محمودی، مدیر تصویربرداری: حمید احمدی، طراح گریم: فاطمه سنجرانی، طراح صحنه: مصطفی منفرد، طراح لباس: مهناز نوروزی، صدابردار: رضا کنشلو، برنامه ریز: ماندانا اویسی، دستیار یک کارگردان: سعید غلامی، عکاس: ریحانه زنگنه، مدیر تدارکات: بابک پیرهادی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی و مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بازیگران سریال ترور خاموش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا