اخبار

زمان و ساعت پخش تکرار سریال پشت کوه های بلند از شبکه تماشا

5/5 - (1 امتیاز)

زمان و ساعت پخش تکرار سریال پشت کوه های بلند از شبکه تماشا

سریال پشت کوه های بلند از روز پنج شنبه 10 مرداد ماه به روی آنتن شبکه تماشا رفته است، که در ادامه زمان و ساعت پخش تکرار سریال تلویزیونی پشت کوه های بلند را می خوانید.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال پشت کوه های بلند از شبکه تماشا

سریال پشت کوه های بلند به کارگردانی امرالله احمدجو تولید شده است و در سال 91 از شبکه سه سیما پخش گردید.

شبکه تماشا بازپخش سریال پشت کوه های بلند را در کنداکتور پخش قرار داده است و علاقمندان این سریال می توانند هر شب ساعت 21 مشاهده کنند.

بازپخش یا تکرار سریال نیز ساعات 3 بامداد، 9 صبح و 15 روز بعد خواهد بود.

در سریال پشت کوههای بلند بازيگران ي چون محمود پاک نیت، حسن اكليلي، انوشيروان ارجمند، فردوس كاوياني، آتش تقي‌پور، مهوش صبركن، عليرضا شجاع‌نوري، مهتاج نجومي، محمد فيلي، بهروز مسروري، فريدون سوراني، رحيم هودي و پرويز بزرگي نقش‌آفريني كرده‌اند.

در خلاصه داستان سریال پشت کوه های بلند آمده است: سامشا که حالا پادشاه شده، همراه با ملک خاتون، شمس وزیر، قشون سالار و دیگر خدم و حشم معمول پادشاهان از جمله تلخک دربار، برای تفرج، شکار و خوشگذرانی به اصفهان می‌آید.

حاکم دست نشانده سامشا در اصفهان که دور از چشمان سامشا می‌خواهد پادشاهی را از آن خود کند، با طراحی پیشکار خواجه نعمان تاجر بزرگ اصفهان و کدخدای کولیباد را به دارالحکومه دعوت کرده تا با جلب حمایت آنها طرح خود را عملی کنند. معلوم می‌شود که خواجه نعمان با غرق شدن کشتی‌هایش در مسیر هند ورشکسته شده و کدخدای کولیباد هم آن سلحشور و جنگجویی که تصور می‌کردند نیست.

زمان پخش سریال پشت کوه های بلند

قاصد پادشاه سر می‌رسد که سامشا در انتظار پیشواز حاکم در نزدیکی اصفهان اردو زده است و بنا به خلقیت خاصش و عادت دوران راهزنی هنوز بیابان نشینی و چادرنشینی را به کاخ‌نشینی ترجیح می‌دهد و به این جهت کنار رودخانه زاینده رود اردوگاهی برایش علم می‌شود، حاضر نیست وارد شهر اصفهان شود. حاکم و پیشکار عاجز و درمانده که نقشه پادشاهی را چه کنند و…

زمان پخش سریال پشت کوه های بلند

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: زمان پخش سریال دختر امپراطور از شبکه تماشا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا