فرهنگ و هنر

سریال کره ای بخش ویژه | بازیگران و خلاصه داستان سریال بخش ویژه شبکه پنج

4.7/5 - (33 امتیاز)

سریال کره ای بخش ویژه | بازیگران و خلاصه داستان سریال بخش ویژه شبکه پنج

سریال بخش ویژه  محصول 2013 کره ای جنوبی در ژانر درام پزشکی است که در ادامه به معرفی بازیگران و خلاصه داستان سریال بخش ویژه شبکه پنج سیما خواهیم پرداخت.

بازیگران و خلاصه داستان سریال بخش ویژه

اولین قسمت سریال کره ای «بخش ویژه» به کارگردانی دو هون کیم  امشب ( شنبه 12 مردادماه) ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

 این سریال محصول 2013 کره ای جنوبی در ژانر درام پزشکی است.

 بازیگران نقش اصلی این سریال عبارت از سونگ وو در نقش دکتر پارک، رو ون جونگ بازیگر دکتر سو ، جی هون جو  شخصیت دکتر هان و…

در خلاصه این سریال کره ای مخاطبان خواهند دید:  دکتر “تای شین پارک” یک پزشک جراح حاذق است که والدینش او را در کودکی  رها کرده اند و او با سختی های زیادی در زندگی مواجه شده است. دکتر پارک در بیمارستانی به بیماران فقیر خدمت می کند.

بازیگران سریال بخش ویژه

او به طور اتفاقی در یک بیمارستان دیگر مجبور به عمل جراحی می شود . دکتر پارک به دکتر سو که بهترین پزشک  آن بیمارستان است، کمک می کند و دکتر هان که نوه مدیر عامل بیمارستان و نامزد دکتر سو است از دکتر پارک می خواهد که در آن بیمارستان که در  آستانه بسته شدن است ،  به آنها کمک کند تا بتوانند بخش پزشکان برتر را راه اندازی کند .

دکتر پارک به خاطر خیر خواهی و نفع مالی که به بیمارستان مستمندان می رسد، قبول می کند و در این بیمارستان مشغول خدمت  می شود و  اما مشکلات زیادی را با خانم معاون که مدام به فکر درآمد زایی برای بیمارستان است دارد و……

خلاصه داستان سریال بخش ویژه

سریال کره ای «بخش ویژه» در 19 قسمت 45 دقیقه ای از شنبه تا پنج شنبه ساعت 23  از شبکه پنج سیما پخش و تکرار آن روز بعد ساعت 19 خواهد بود.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: زمان پخش سریال کره ای دختر امپراطور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا