اخبار

زمان و ساعت پخش تکرار سریال هشدار برای کبرا ۱۱ از شبکه تماشا

4.8/5 - (16 امتیاز)

زمان و ساعت پخش تکرار سریال هشدار برای کبرا ۱۱ از شبکه تماشا

در این بخش زمان و ساعت پخش تکرار سریال هشدار برای کبرا ۱۱  که این شبها از شبکه تماشا پخش می شود را قرار دادیم که در ادامه می توانید بخوانید.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال هشدار برای کبرا ۱۱ از شبکه تماشا

هشدار برای کبرا ۱۱ (به آلمانی: Alarm für Cobra ۱۱ – Die Autobahnpolizei) یک مجموعه تلویزیونی بلند مدت با ژانر اکشن و جنایی محصول کشور آلمان است و تاکنون ۲۱ فصل و بیش از ۳۱۰ قسمت از آن ساخته و پخش شده‌ است.

شبکه تماشا بازپخش سریال هشدار برای کبرا 11 را در کنداکتور پخش قرار داده است که علاقمندان به این سریال می توانند از شبکه تماشا مشاهده نمایند.

سریال هشدار برای کبرا 11 هر شب ساعت 22 روی آنتن شبکه تماشا می رود و تکرار سریال نیز ساعت 4 بامداد و 10 صبح روز بعد می باشد.

 داستان اصلی مجموعه، درباره یک گروه دونفره از پلیس بزرگراه است که با ماجراهای گوناگونی روبه‌رو می‌شوند. بازیگران این دو نقش بارها تغییر یافته‌اند. از سال ۱۹۹۶ تا کنون، اردوغان آتالای بازیگر ترک‌تبار آلمانی در نقش ثابت سِمیر گِرکان (یکی از اعضای گروه دو نفره کبرا ۱۱) بازی کرده‌ است. اصلی‌ترین شخصیت مجموعه، سمیر گِرکان (با بازی اردوغان آتالای) است که از سومین قسمت سریال در سال ۱۹۹۶ تا کنون (۲۰۱۷) در نقش خود باقیست.

زمان پخش سریال هشدار برای کبرا ۱۱ از شبکه تماشا

او صاحب یک ب ام و نقره‌ای سری ۳ است که از آن برای گشت نامحسوس در بزرگراه استفاده می‌کند. افزون بر آن، دارای خودروهای اعجاب‌انگیزی چون فراری اسپایدر ۳۵۵ است. البته گاهی پیشامدهای ناگواری برای برخی از خودروهای سمیر رخ می‌دهند. برای نمونه ب ام و در بسیاری از از مأموریت‌ها آسیب می‌بیند و فراری نیز دزدیده می‌شود. سمیر هرچند شوخ‌طبع است، در کارش جدی است و برای انجام مأموریتش از هیچ تلاشی فرونمی‌گذارد.

زمان پخش سریال هشدار برای کبرا ۱۱ از شبکه تماشا

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: زمان پخش سریال باج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا