اخبار

بازیگران فیلم آشفته گی فریدون جیرانی + خلاصه داستان و زمان اکران فیلم آشفتگی

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

 بازیگران فیلم آشفته گی فریدون جیرانی + خلاصه داستان و زمان اکران فیلم آشفتگی

فیلم سینمایی آشفته گی به کارگردانی فریدون جیرانی به زودی اکران می شود که در ادامه به معرفی بازیگران، خلاصه داستان و زمان اکران آشفتگی می پردازیم.

اسامی بازیگران فیلم آشفتگی + خلاصه داستان فیلم آشفته گی

فیلم آشفتگی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی فریدون جیرانی به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران خود را آغاز خواهد کرد.

در این فیلم که فضای متفاوتی نسبت به دیگر ساخته های جیرانی دارد،بهرام رادان، مهناز افشار،علی میلانی،نسیم ادبی، احسان محمدی، نازنین صلحجو و مهران احمدی بازیگران آشفتگی را تشکیل می دهند.

داستان آشفته‌گی، روایت دو برادر دوقلو به نام‌های بردیا و باربد، هر دو با بازی بهرام رادان است. روند پیش‌ برد داستان اینگونه القا می‌کند که بردیا و باربد از زمان کودکی در تمام زندگی خود، با هم در رقابت بوده‌اند.

 قرارداد اکران آخرین فیلم سینمایی فریدون جیرانی در شورای صنفی نمایش به ثبت رسید. «آشفته گی» قرار است پس از فیلم «قسم» به سرگروهی زندگی به نمایش درآید.

خلاصه داستان فیلم آشفتگی

«آشفته گی» پانزدهمین فیلم سینمایی فریدون جیرانی روزنامه نگار و منتقد با سابقه سینمای ایران به عنوان کارگردان است.

عوامل تولید  فیلم  آشفتگی عبارتند از نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: فریدون جیرانی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: مارال جیرانی، صدابردار: امین میرشکاری، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی، عکاس: یوسف عبدالرضایی، تصویربردار پشت صحنه: علی فرآورده، تیزر و آنونس: مسعود رفیع زاده، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی و مجری طرح و سرمایه گذار: محمدرضا سهرابی.

زمان اکران فیلم آشفته گی

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: خلاصه داستان و بازیگران فیلم قصر شیرین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا