اخبار

بازیگران فیلم کروکودیل مسعود تکاور + خلاصه داستان و زمان اکران فیلم کروکودیل

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بازیگران فیلم کروکودیل مسعود تکاور + خلاصه داستان و زمان اکران فیلم کروکودیل

فیلم سینمایی کروکودیل به کارگردانی مسعود تکاور به زودی اکران می شود که در ادامه به معرفی بازیگران، خلاصه داستان و زمان اکران  کروکودیل خواهیم پرداخت.

بازیگران فیلم کروکودیل مسعود تکاور + خلاصه داستان

کروکودیل به نویسندگی و کارگردانی مسعود تکاور، تهیه کنندگی عزت الله جامعی ندوشن به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

مسعود تکاور کارگردان سینمای ایران که پیش از این بیشتر در مقام چهره پرداز در این عرصه فعالیت داشت، سال 97 دومین فیلم خود را به نام کروکودیل ساخته است.

وی در اولین تجربه خود در سال ۱۳۷۹ فیلم سینمایی “پروانه‌های پشت دیوار” را کارگردانی کرد.

بازیگران ی که در فیلم  «کروکودیل» به ایفای نقش پرداختند عبارتند از کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، حسین مهری، الهه حصاری، رضا یزدانی، رامین پرچمی، افسانه چهره آزاد و رامتین خداپناهی.

کوروش تهامی در خصوص حضورش در این فیلم گفته است: نقش‌های خاکستری فراز و فرود‌های بسیار خوبی دارند و همین قضیه این امکان را به بازیگر می‌دهد تا توانایی‌های بیشتری از خود بروز دهد. نقش من در فیلم کروکودیل دقیقاً نقشی خاکستری است. فردی که به دلیل عدم دریافت احترام بابت کاری که انجام داده وارد موضوعی چالش برانگیز می‌شود.

رضا یزدانی نامی آشنا در عرصه موسیقی کشور نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

خلاصه داستان فیلم کروکودیل

یزدانی تاکنون هشت فیلم را در کارنامه بازیگری خود به ثبت رسانده است. خورشید نیمه شب، تیک آف، خوک، جاده کمکی از جمله فیلم‌های مطرحی هستند که یزدانی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

این فیلم فضایی حادثه ای دارد و درباره چند جوان است که می خواهند از مسیری سریع اما پر خطر، همه چیز را می خواهند یک شبه بدست بیاورند، اما…

فیلم سینمایی «کروکودیل» ساخته مسعود تکاور نیز پس از فیلم سینمایی «قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی در گروه آزادی اکران می شود.

این فیلم از ۲۷ شهریورماه در گروه سینمایی آزادی روی پرده خواهد رفت.

زمان اکران فیلم کروکودیل

عوامل کروکودیل:

عوامل فیلم سینمایی حادثه ای «کروکودیل» عبارتند از نویسنده و کارگردان مسعود تکاور، تهیه کننده عزت الله جامعی ندوشن، سرمایه گذار یوسف نادعلی، صدا گذار محمد مهدی جواهرزاده و مشاور رسانه ای علی موذن جامی.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: خلاصه داستان و بازیگران فیلم آشفته گی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا