اخبار

رونمایی از تیزر فیلم جانان با هنرنمایی امین حیایی

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

رونمایی از تیزر فیلم جانان با هنرنمایی امین حیایی

تیزر فیلم سینمایی جانان به کارگردانی کامران قدکچیان و با هنرنمایی امین حیایی، مژگان بیات، پروانه معصومی، بیژن بنفشه‌ خواه، سحر زکریا و مهران رجبی رونمایی شد.

تیزر فیلم سینمایی جانان

در آستانه اکران جانان از تیزر این فیلم نیز رونمایی شد.

اکران مردمی فیلم سینمایی «جانان»، به کارگردانی کامران قدکچیان و تهیه‌کنندگی محمد نجیبی، روز چهارشنبه، ۱۶ مرداد ماه ، ساعت ۱۹:۰۰ در سینما ایران برگزار می شود.

در این اکران مردمی بازیگران و سایر عوامل فیلم «جانان» به همراه دیگر اهالی سینما نیز حضور دارند. «جانان» حس و حال نوستالژی های عاشقانه سینمای دهه‌۱۳۶۰ را دارد.

امين حيايی، مژگان بيات، پروانه معصومی، بيژن بنفشه‌ خواه، سحر زكريا، مهران رجبی و چنگيز وثوقی از جمله بازیگران «جانان» هستند.

جانان روایتی از داستان زندگی دختری جوان از یک خانواده فرهنگی و شاعر مسلک است که به طور اتفاقی از دیوان حافظ قدیمی نامه ای پیدا می کند که حکایت از عشقی دیرین در سال های بسیار دور دارد. جانان حس غریبی به نامه دارد، نمی داند چه کند، پس تفألی به حافظ می زند و…

عوامل فیلم جانان عبارتند از: مدیر تولید و برنامه‌ریز: مجید کرباسیان، طراح گریم: سودابه خسروی، مدیر صدابرداری: محمود سماک‌باشی، دستیار یک کارگردان: بهزاد غلامی، مدیر فیلمبرداری: کامیار فاروقی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری و دفتر پخش: هدایت فیلم.

منبع: صفحه رسمی مژگان بیات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا