فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال دریا نزدیک است + خلاصه داستان

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

اسامی بازیگران سریال دریا نزدیک است + خلاصه داستان

سریال دریا نزدیک است به کارگردانی علی مهدی بزودی از شبکه سه پخش خواهد شد که در ادامه به معرفی بازیگران و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی خواهیم پرداخت.

اسامی بازیگران سریال دریا نزدیک است + خلاصه داستان

سریال «دریا نزدیک است» به کارگردانی علی مهدی پور و تهیه کنندگی فرزین مهدی پور در ایام محرم روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

قرار است این سریال در 6 قسمت از شبکه سه سیما پخش شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: علی مراقب بیماران در حال احتضار است و در تلاش معاش برای خانواده اش , فراز و نشیب های را از سر می گذراند و در روند دقایق به بیماری از دریا آمده می رسد , او از کشاکش امواج گذشته است و در وقت عزیمت بزرگ خود علی را به آرامش می رساند . درست لحظه ی مرگ , زندگی آشکارا به دیدار می آید…

جهانگیر الماسی، نادر فلاح، بهرام ابراهیمی، شهین تسلیمی، مریم سرمدی، علی طالب لو، رضا فیاضی، محمد ساربان، مهرناز پشتیبان بازیگران این سریال هستند.

مریم سرمدی در سریال دریا نزدیک است

مریم سرمدی در سریال دریا نزدیک است

مریم سرمدی متولد ۱۳۴۹ در تهران، بازیگر و عضو پیوستهٔ انجمن بازیگران خانه تئاتر است. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است.

مریم سرمدی یكی از بازیگران این سریال است كه درباره نقشش به جام‌جم گفته: در این سریال نقش همسر یك پرستار خانگی را ایفا می‌كنم كه در واقع شخصیت مقابل نادر فلاح است. نقش من فقط در تهران و بخش‌هایی كه منزل این پرستار نشان داده می‌شود، حضور دارد اما ادامه كار در جنوب می‌گذرد. این زن در خانه ترشی و مربا درست می‌كند و می‌فروشد تا كمك خرج خانواده باشد. ایفای چنین نقشی برایم خیلی جالب بود، چون آن زمان خودم درگیر مساله گرفتن پرستار برای مادرم بودم.

او ادامه می‌دهد: یكی دیگر از ویژگی‌های جالب سریال برایم این است كه تا به حال كمتر به این مساله پرداخته شده. در سریال‌ها معمولا آدم‌ها را دكتر یا مهندس نشان می‌دهند. همچنین در آثار نمایشی معمولا به ارتباط خانوادگی آدم‌هایی كه شغل‌های پایین‎تری دارند خوب پرداخته نمی‌شود، اصولا از آن عبور می‌كنند یا آنها را در جنگ و دعوای با یكدیگر نشان می‌دهند. در این كار چنین نیست. ارتباط این زن و شوهر خیلی با هم خوب و محترمانه است، آنها كه فرزند نیز دارند به تربیت بچه‌هایشان اهمیت می‌دهند.
سرمدی در مورد تجربه‌اش در این سریال بیان می‌گوید: با پدر آقای مهدی‌پور پیش از این كار كرده بودم اما تجربه كار با ایشان را نداشتم. كارگردان كاربلدی است و از این بابت تجربه خوبی داشتم.

خلاصه داستان سریال دریا نزدیک است

عوامل سریال:

سایر عوامل اصلی  سریال دریا نزدیک است عبارتند از: کارگردان: علی مهدی پور، مدیر تصویر برداری: حمید روز بهانی، تصویر بردار: سعید خراسانی، صدابردار: جعفر علیان، مدیر برنامه ریزی: علیرضا صالحی، تدوین: سعید یاسی پور، دستیار اول کارگردان: مجتبی محمدی، طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری، طراح چهر پردازی: محمد قومی، جانشین تولید: رمضان بهزادی.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: خلاصه داستان و بازیگران سریال بانوی سردار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا