اخبار

گرداننده کانال دوست یابی در کردستان دستگیر شد

5/5 - (1 امتیاز)

گرداننده کانال دوست یابی در کردستان دستگیر شد

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: گرداننده کانال دوست یابی که در تلگرام اقدام به ترویج فساد و فحشا می کرد، در کردستان دستگیر شد.

گرداننده کانال دوست یابی در کردستان دستگیر شد

به گزارش مجله اینترنتی پیک نت و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، سرهنگ مهدی دانش‌پور از شناسایی و دستگیری شخصی که با ایجاد و راه‌اندازی گروه تلگرامی با بیش از دو هزار و ۷۰۰ نفر اعضاء اقدام به دوست‌یابی غیرمتعارف و ترویج فساد و فحشاء در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

وی افزود: طی رصد و پایش مستمر صورت گرفته توسط کارشناسان اداره پیشگیری از جرم پلیس فتا استان کردستان مشاهده شد شخص یا اشخاص نامعلومی با ایجاد و راه‌اندازی گروه تلگرامی با نزدیک به سه هزار نفر عضو اقدام به دوست‌یابی غیرمتعارف و ترویج فساد و فحشاء می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان کردستان ادامه داد: پس از تشکیل پرونده قضایی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و در ادامه با برسی‌های فنی انجام‌شده مشخص شد مدیر گروه فردی اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های استان است.

سرهنگ دانش پور یادآور شد: وی با راه‌اندازی گروهی در پیام‌رسان تلگرام با بیش از دو هزار و ۷۰۰ عضو در زمینه دوست‌یابی و ارتباط دادن جوانان به شیوه‌های مختلف و غالباً مغایر با فرهنگ و سنت‌های جامعه ما اقدام به ترویج فساد و فحشاء می‌ کرد.

منبع: مهر

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر ۲۲ ساله به علت ساخت صفحات مستهجن در اینستاگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا