اخبار

سریال دریا نزدیک است چند قسمت است؟

2.8/5 - (6 امتیاز)

سریال دریا نزدیک است چند قسمت است؟

سریال دریا نزدیک است چند قسمت است؟ سریال تلویزیونی جدید شبکه سه سیما با نام دریا نزدیک است به کارگردانی علی مهدی پور و  تهیه کنندگی فرزین مهدی پور برای پخش در دهه اول محرم می باشد.

سریال دریا نزدیک است چند قسمت است؟

شبکه سه سیما برای دهه اول محرم تصمیم گرفته كه سریال دریا نزدیک است را پخش کند. این سریال تلویزیونی به تهیه کنندگی فرزین مهدی پور و کارگردانی علی مهدی پور ساخته شده است.

مینی سریال دریا نزدیک است کاری به سفارش مرکز سیما فیلم، در 6 قسمت تولید شده است.

داستان این سریال درباره شخصی به نام علی است كه مراقب بیماران در حال احتضار است. او در تلاش معاش برای خانواده‌اش فراز و نشیب‌هایی را از سر می‌گذراند. او از كشاكش امواج گذشته است و ..

نقش علی را در این سریال نادر فلاح بازی می‌كند كه به گفته تهیه‌كننده سریال بعد از بررسی‌های فراوان به این بازیگر رسیدند، زیرا علی جزو شخصیت‌های پیچیده و پر چالش قصه است كه باید بازیگری انتخاب می‌شد كه بتواند از پس نقش بربیاید.

سریال دریا نزدیک است چند قسمته

همچنین یكی دیگر از حسن‌های سریال دریا نزدیک است، بازگشت جهانگیر الماسی به تلویزیون است كه او در این سریال ایفاگر یك نقش خاص است. او نقش یك دریانورد را بازی می‌كند كه ویژگی‌های رفتاری‌اش متفاوت بوده و مسلما تماشای او برای مخاطبان تلویزیون كه بعد از سالها در رسانه ملی بازی كرده است، خالی از لطف نیست.

جهانگیر الماسی، نادر فلاح، بهرام ابراهیمی، شهین تسلیمی، مریم سرمدی، علی طالب لو، رضا فیاضی، محمد ساربان، مهرناز پشتیبان بازیگران سریال دریا نزدیک است هستند.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: سریال مرضیه چند قسمت است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا