فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال دریا نزدیک است + عکس بازیگران

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بیوگرافی بازیگران سریال دریا نزدیک است + عکس بازیگران

در این بخش، بیوگرافی بازیگران سریال تلویزیونی دریا نزدیک است به کارگردانی علی مهدی پور به همراه عکس بازیگران این سریال، که قرار است از شبکه سه سیما پخش شود را گردآوری کردیم که در ادامه مشاهده می کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال دریا نزدیک است + عکس و اسامی بازیگران

مینی سریال «دریا نزدیک است» به کارگردانی علی مهدی پور برای پخش در دهه اول ماه محرم از شبکه سه سیما تدارک دیده شده است.

فرزین مهدی پور تهیه کننده سریال: تصویربرداری این اثر در تهران و بوشهر بود. به واسطه شخصیت علی ما سفری به جنوب داریم و در این بخش سراغ شهر زیبای بوشهر رفتیم. در واقع تهران‌ گریزی هم از این طریق داشتیم و زیبایی‌های بكر این نقطه از ایران را به تصویر كشیده‌ایم كه مخاطبان با زیبای‌های بوشهر آشنا شوند. می‌توانم بگویم كه پلان‌های خاص و زیبا از این شهر داریم كه مسلما تماشای آن برای مخاطبان خالی از لطف نیست.

بازیگران سریال دریا نزدیک است عبارتند از: جهانگیر الماسی، نادر فلاح، بهرام ابراهیمی، مریم سرمدی، علی طالب لو، رضا فیاضی، محمد ساربان و مهرناز پشتیبان به ایفای نقش پرداختند.

فرزین مهدی پور نویسنده و تهیه‌کننده این مینی سریال شش‌ قسمتی در ارتباط با داستان سریال دریا نزدیک است گفته: علی مراقب بیماران در حال احتضار است و در تلاش معاش برای خانواده‌اش، فراز و نشیب‌های را از سر می‌گذراند و درروند دقایق به بیماری از دریا آمده می‌رسد. او از کشاکش امواج گذشته است و در وقت عزیمت بزرگ خود علی را به آرامش می‌رساند. درست لحظه‌‌ی مرگ، زندگی آشکارا به دیدار می‌آید.

جهانگیر الماسی

جهانگیر الماسی

جهانگیر الماسی متولد1334 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

وی فارغ‌التحصیل رشته شیمی و فوق لیسانس «حقوق و روابط بین‌الملل» (۱۳۵۵) است.

او فعالیت هنری خود را در تئاتر از سال ۱۳۴۸ در اهواز آغاز کرد و با بازی در فیلم ریشه در خون به کارگردانی سیروس الوند وارد سینما شد.

الماسی در سینما و تلویزیون کارنامه پرباری دارد و می توان به سریال های  اغما و هزاردستان اشاره کرد.

جهانگیر الماسی سالها پیش ازدواج کرده است.

نادر فلاح

نادر فلاح

نادر فلاح متولد شهریور ماه ۱۳۵۲ در کرمان، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است.

 وی دارای تحصیلات لیسانس ادبیات نمایشی (۱۳۷۸) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران و فوق لیسانس کارگردانی نمایش (۱۳۹۰) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد.

فلاح فعالیت‌های نمایشی خود را از سال ۱۳۶۸ در کرمان با بازی در نمایش‌های «دو به دل»، «شاه بازی خیال بازی»، «پرده راز»، «همای و همایون» و «آخرین برومند» آغاز کرد.

او با فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین به صورت جدی وارد عرصه سینما شد. فلاح با فیلم چند متر مکعب عشق بیشتر مورد توجه قرار گرفت و با بازی قابل توجه خودش توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما را دریافت کند و نامزد جایزه جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر شود.

نادر فلاح ازدواج کرده و دو فرزند دارد.

شهین تسلیمی از بازیگران سریال دریا نزدیک است

شهین تسلیمی

شهین تسلیمی  متولد ١٩ شهریور ١٣٣۴در خشکرود، هنرپیشه سینما و تلویزیون است.

مدرک تحصیلی او دیبلم می باشد.

وی در جوانی تئاتر بازی می‌کرده‌ است و همچنین در رادیو هم تست صدا داده و قبول شده بود اما به علت مخالفت خانواده هر دو را رها کرد. اولین حضور او در جلوی دوربین به سریال باغ مظفر بر می‌گردد. الیزابت امینی وی را برای ایفای نقش در این سریال به مهران مدیری معرفی کرده بود.

او بازی کوتاهی در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران در سال هشتاد و هفت داشت و با حضور پررنگ تر در سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید و پس از آن در سریال‌های کمدی «چهارچرخ» و «خانه اجاره‌ای» بازی کرد. این بازیگر با حضور در سریال‌های «وضعیت سفید» و «ارمغان تاریکی» نشان داد که به‌ خوبی از پس نقش‌های جدی هم برمی آید. از دیگر کارهایش می‌توان به فیلم‌های «طلا و مس»، «آوار» و مجموعه‌های «دلنوازان»، «حیرانی»، «باغ مظفر»، «مادرانه» و… اشاره کرد.

شهین  تسلیمی سالها پیش با احسان گرامی ازدواج کرده است.

اسامی بازیگران سریال دریا نزدیک است

بهرام ابراهیمی

بهرام ابراهیمی

بهرام ابراهیمی متولد ۱۳۳۴ در قم، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر  است.

وی دانش آموخته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک است. بهرام ابراهیمی از سال ۵۲  و در سن هجده سالگی کار بازیگری را به‌طور حرفه‌ای با سریال «صخره سیاه» آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی همچون مارمولک، زاگرس، مرد بارانی و بی‌گناهان به ایفای نقش پرداخت.

از کارهای تلویزیونی او می توان سریال های هشت و نیم دقیقه و تاریکی شب روشنایی روز را نام برد.

بهرام ابراهیمی سالها پیش ازدواج کرده است.

مریم سرمدی

مریم سرمدی

مریم سرمدی بازیگر و کارگردان متولد 1349 در تهران، می باشد.

وی فارغ التحصیل دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در رشته تئاتر به گرایش بازیگری است.

او فعالیت هنری خود را از سال 1370 با بازی در تئاتر شروع کرد و در سال 1379 اولین تجربه خود در فیلم‌های تلویزیونی را به دست آورد.

از کارهای تلویزیونی او می توان سریال ارمغان تاریکی و حلقه سبز را نام برد.

مریم سرمدی ازدواج کرده و  یک فرزند دارد.

علی طالب لو

علی طالب لو

علی طالب لو متولد ۱۰ بهمن ۱۳۳۴ در تهران، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما  است.

از سریال های تلویزیونی او می توان ستایش و یوسف پیامبر را نام برد.

عکس بازیگران سریال دریا نزدیک است

رضا فیاضی

رضا فیاضی

رضا فیاضی بازیگر و کارگردان محبوب و باسابقه کشورمان در پانزدهم تیرماه ۱۳۳۲ در شهر اهواز به دنیا آمده است.

وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم بوده و در سال ۱۳۵۵ با حضور در سریال «گلباران» به کارگردانی «رضا بابک» به حرفه بازیگری روی آورد.

رضا فیاضی در کنار بازیگری به فعالیت در زمینه‌ های مختلف هنری از جمله نویسندگی، نمایش عروسکی و کارهای رادیویی نیز پرداخته است، او همچنین در چندین برنامه تلویزیونی به عنوان مجری حضور پیدا کرده است.

وی از ازدواج اولش دو فرزند دارد و به دلایلی از همسرش جدا شده است.

رضا فیاضی برای دومین بار با فریده علم بیگی ازدواج کرده است.

رضا فیاضی گفته: من و همسر اولم ۲۶ سال باهم زندگی کردیم و به دلایلی از یکدیگر جدا شدیم. من از ازدواج اولم دو فرزند دارم؛ علی که مهندس کامپیوتر است و در شرکت نفت مشغول به کار می باشد و بهار که اکنون برای گذراندن دوره دکترا در آلمان به سر می برد.

فریده هم از ازدواج اولش دو فرزند دارد که هر دو ازدواج کرده، بچه دار شده اند و ما از طرف ایشان نوه دار شده ایم. رابطه من با فرزندان ایشان واقعا گرم و صمیمی است و هرجا که از من بپرسند چند فرزند دارید؟ می گویم چهار فرزند و دو نوه…

محمد ساربان

محمد ساربان

محمد ساربان متولد ۱۶ بهمن ۱۳۲۶، قزوین، بازیگر سینما، تلویزیون و همچنین کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر می باشد.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی نمایش از دانشکده هنرهای زیبا است.

عوامل سریال:

سایر عوامل مینی سریال « دریا نزدیک است» عبارت‌اند از؛ علی مهدی پور کارگردان، حمید روزبهانی مدیر تصویربرداری، سعید خراسانی تصویربردار، جعفر علیان صدابردار، علیرضا صالحی مدیر برنامه‌ریزی و تولید ، سعید یاسی پور تدوین، مجتبی محمدی دستیار اول کارگردان، شهرام قدیری طراح صحنه و لباس، محمد قومی طراح چهره‌پردازی، رمضان بهزادی جانشین تولید، رامین بهزادی مدیر تدارکات، مجید فیلی دستیار دوم کارگردان، ابراهیم تمهید هماهنگی تولید بوشهر.

بازیگران سریال دریا نزدیک است + عکس

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال مرضیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا