اخبار

زمان و ساعت پخش تکرار سریال خون بها از شبکه آی فیلم

5/5 - (1 امتیاز)

زمان و ساعت پخش تکرار سریال خون بها از شبکه آی فیلم

سریال تلویزیونی خون بها بزودی از شبکه آی فیلم پخش می شود که در ادامه به زمان و ساعت پخش تکرار مجموعه تلویزیونی خون بها به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه‌ كنندگی محمدرضا شفیعی می پردازیم.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال خون بها از شبکه آی فیلم

 مجموعه تلویزیونی خون بها با نام قبلی «خون مردگی» محصول سال ۱۳۸۵ به کارگردانی جواد مزدآبادی، نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی می‌باشد که در سال ۱۳۸۹ از شبکه یک سیما پخش شد.

 این مجموعه در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

شبکه آی فیلم، بازپخش سریال خون بها را از روز یکشنبه 10 شهریورماه روی آنتن می برد.

سریال خون بها داستان بوکسوری به نام رسول (پولاد کیمیایی) است که پس از مسابقات جهانی به ایران برمی‌گردد اما در برگشت متوجه مرگ مشکوک برادرش می‌شود که در یک پیتزافروشی کار می‌کرده است، صاحب این پیتزافروشی زنی به نام فرشته (لیلا اوتادی) است. رسول تصمیم می‌گیرد با همکاری پلیس قاتل یا قاتلان برادر خود را پیدا کند و در این مسیر به باند قاچاق مواد مخدر می‌رسد.

بازیگرانی چون پولاد كیمیایی، سیاوش طهمورث، پوراندخت مهیمن، كاظم افرندیان، لیلا اوتادی، حبیب دهقان نسب، عبدالرضا اكبری، سولماز غنی، شهرام عبدلی، شهره سلطانی، احمد كاوری، مهدی فقیه، حسن تسعیری و سیروس میمنت در  سریال خون بها بازی كردند.

مجموعه تلویزیونی خون بها از یکشنبه دهم شهریورماه هر روز ساعت 17 پخش، و تکرار سریال نیز ساعات 1 بامداد و 9 صبح روز بعد خواهد بود.

زمان پخش سریال خون بها از شبکه آی فیلم

زمان پخش سریال خون بها از شبکه آی فیلم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا