بیوگرافی

کاوه خداشناس بازیگر نقش روحانی در سریال وقت صبح + تصاویر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

کاوه خداشناس بازیگر نقش روحانی در سریال وقت صبح + تصاویر

کاوه خداشناس بازیگر سینما و تلویزیون، با ایفای نقش یک روحانی در سریال تلویزیونی وقت صبح مهمان مخاطبان شبکه یک سیما می شود. در این بخش بیوگرافی کوتاه از کاوه خداشناس به همراه تصاویر این هنرمند گردآوری کردیم که در ادامه مشاهده می کنید.

کاوه خداشناس بازیگر نقش روحانی در سریال وقت صبح + تصاویر

کاوه خداشناس بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران می باشد.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است، خانواده ۷ نفره او اصالت دماوندی دارند ۵ برادر هستند و او فرزند سوم خانواده است.

خداشناس قبل از ورود به دانشگاه دوره های بازیگری را زیر نظیر اساتیدی چون مرحوم حمید سمندریان و فردوس حاجیان گذراند او تجربه موسیقی، عکاسی، نقد هنری و دستیاری کارگردان را در کارنامه خود دارد.

کاوه فعالیت خود را قبل از تحصیلات آکادمی در سال ۸۷ با تئاتری شروع کرد، او اولین بار با نمایش هدهد به روی صحنه رفت و پس از ان با گروه های زیاد دانشجویی کار کرد.

ازدواج و همسر کاوه خداشناس

وی در سال ۸۲ با بازی در فیلم سینمایی خداحافظ رفیق وارد سینما شد، اما با سریال رستگاران دیده شد و با سریال معراجی ها در سال ۹۳ به کارگردانی مسعود ده نمکی به شهرت رسید.

کاوه خداشناس: پدر و مادرم هم همواره اهل هنر بوده‌ اند پدرم شاید نزدیک به ۳۰ هزار بیت شعر حفظ‌ هستند و ادبیات را دوست دارند. مادرم هم در خانواده‌ای هنردوست بزرگ شده‌ اند.

کاوه خداشناس : اهل ورزش هستم

اهل ورزش هستم، شنا و فوتبال بازی می‌ کنم.

پیاده‌ روی جزو علایقم است و چون زیاد سفر می‌ روم، زیاد هم پیاده‌ روی می‌ کنم و برای رسیدن به مقصدم اگر خیلی دور نباشد، از تاکسی و اتوبوس استفاده نمی‌ کنم.

اینستاگرام کاوه خداشناس

عاشق عکاسی

من همیشه عاشق هنرهای تجسمی بوده‌ام و همیشه پای ثابت گالری‌ها و نمایشگاه‌ های عکس، نقاشی و … هستم. بعد از پایان دانشگاه در مرکزی به نام کارگاه هنر مدیر داخلی شدم و بیشتر از قبل با هنرهای تجسمی عجین شدم.

علاقه به موسیقی

بخاطر شغلم و البته علایقی که دارم، خیلی فیلم و سریال می‌بینم و به تماشای تئاتر می‌ روم به موسیقی علاقه دارم و اصلا بدون موسیقی نمی‌ توانم زندگی کنم و مدام در خانه‌ ام نوای موسیقی شنیده می‌ شود.

ازدواج و همسر

کاوه خداشناس ازدواج نکرده است.

کاوه خداشناس بازیگر نقش روحانی در سریال وقت صبح

کاوه خداشناس در سریال وقت صبح

كاوه خداشناس، بازیگر سریال درباره نقشش در سریال وقت صبح گفته: وقتی فیلمنامه را خواندم، خیلی خوشم آمد، چون چالش‌هایی كه باید داشته باشد را داشت. ضمن این‌ كه من هم باید نقش روحانی را باید بازی می‌كردم و همین كارم را جذاب‌تر و پیچیده‌تر می‌كرد و با علاقه نقش را پذیرفتم. امیدوارم ماحصل كلی كار خوب و قابل دفاع باشد و تماشاگران از تماشای كار لذت ببرند.

تصاویر جدید کاوه خداشناس

وی ادامه می‌دهد: البته من یك بار دیگر هم نقش روحانی را بازی كرده بودم و سعی كردم روحانی قصه را خیلی واقعی بازی كنم. با چند نفر از روحانیون هم صحبت كردم و از نزدیك با زندگی‌هایشان آشنا شدم. آنها هم زندگی‌شان از ما جدا نیست و مثل زندگی همه ما بالا و پایین دارند. در مجموع روحانی قصه ما خشك و رسمی نیست، بلكه گلچینی از كسانی هست كه این چنین هستند.

بیوگرافی کاوه خداشناس

این هنرمند كار كردن با میرزاآقازاده را بسیار خوب توصیف می‌كند و می‌گوید: آقای میرزاآقازاده كارگردان جوان و همسن و سال من است و بسیار همراه و همدل. درباره كار خیلی همفكری می‌كردیم و اصلا منیت در كار نبود. خوشبختانه مباحث مان هم به نتایج مطلوب می‌رسید. امیدوارم سریال وقت صبح در میان مخاطبان خیلی خوب دیده شود.

او در این سریال در کنار هنرمندانی همچون نسرین نصرتی، کاظم هژیرآزاد، نگار حسن زاده، صدف بهشتی و… به ایفای نقش پرداخته است.

عکس های کاوه خداشناس

کاوه خداشناس بازیگر

کاوه خداشناس بیوگرافی

اینستاگرام کاوه خداشناس به این آدرس فعال می باشد

https://www.instagram.com/kaveh_khodashenas/

منبع: جام جم، پرشین وی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا