اخبار

ساعت پخش و تکرار سریال مرضیه از شبکه دو

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

ساعت پخش و تکرار سریال مرضیه از شبکه دو

زمان، ساعت پخش و تکرار سریال مرضیه به کارگردانی فلورا سام  و تهیه‌کنندگی مجید اوجی از شبکه دو سیما مشخص شد.  «مرضیه» از روز شنبه ۲۳ شهریور ماه روی آنتن می رود.

ساعت پخش و تکرار سریال مرضیه

مجموعه تلویزیونی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی در ۱۵ قسمت برای شبکه دو سیما تهیه شده است.

«مرضیه» از روز شنبه ۲۳ شهریور ماه روی آنتن شبکه دو می رود.

مرضیه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ پخش و خلاصه هفتگی آن پنجشنبه‌ها همین ساعت پخش خواهد شد. علاقمندان به مرضیه بازپخش این سریال را در ساعت‌های ۱۲:۰۰، ۱۶:۱۵ و ۱:۳۰ بامداد روز بعد می‌توانند تماشا کنند.

«مرضیه» یک ملودرام خانوادگی پیرامون مساله مهم انتخاب است. در خلاصه داستان این سریال آمده: مرضیه در تعارض کار و مذهب مجبور به انتخاب می شود. انتخاب این مسیر اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و …

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، ماه چهره خلیلی، مجید مظفری، پژمان بازغی، امیرحسین صدیق، علی اوجی و … بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند.

زمان پخش سریال مرضیه

دیگر عوامل پشت دوربین سریال مرضیه عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: کیوان یکتا، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی، مدیر تولید: عباس دقاقی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: مسعود حقی، مشاور پروژه: حسن زارعی و عکاس: آرش شاه‌محمدی.

زمان پخش سریال مرضیه

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال مرضیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا