اخبار

ساعت پخش و تکرار سریال ترور خاموش از شبکه یک

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

ساعت پخش و تکرار سریال ترور خاموش از شبکه یک

ساعت پخش و تکرار سریال ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی از شبکه یک سیما مشخص شد و سریال  ترور خاموش از روز جمعه 22 شهریور ماه به روی آنتن می رود.

ساعت پخش و تکرار سریال ترور خاموش از شبکه یک

سریال ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی از روز جمعه 22 شهریور به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

این سریال به موضوع مواد مخدر و حوزه امنیت می‌پردازد. سریالی که چندین آسیب اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد؛ معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، مواد مخدر و حاشیه نشینی اشاره کرد.

در سریال ترور خاموش، جلال فاطمی و حمید عطایی نقش ماموران امنیتی را بازی می‌كنند. پرویز فلاحی‌پور یك سرمایه‌دار است و نقش دخترش را سامیه لك به‌ عهده دارد كه اختلاف‌ نظر بسیاری با پدرش دارد. ستاره اسكندری و رضا مولایی هم یك زوج هستند كه درصدد بچه‌‌دار شدن هستند. نازنین فراهانی فردی است كه از خارج  كشور برگشته و بعد از وارد شدن به ایران جلسه‌ای با ماموران امنیتی دارد و اهدافی را دنبال می‌كند. امیرمحمد زند هم شاگرد پرویز فلاحی‌پور است.

پریوش نظریه هم نقش یك مادر خیر را بازی می‌كند كه دلسوز همسر و فرزندانش است و كارهای خیر می‌كند، اما در قصه اتفاقی می‌افتد كه این زن به شخصیت دیگری تبدیل می‌شود.

در این سریال سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی‌پور، پریوش نظریه، ستاره اسكندری، رضا مولایی، علیرضا جلالی‌تبار، سامیه لك، مهدخت مولایی، ژیلا آل رشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف‌زاده، سمیرا حسینی، سپیده خداوردی، شایسته ایرانی، آرمینه زیتون‌چیان، آریان اویسی، هادی نوری، مرتضی كانتوری، مهران انتزاعی، حسن اسدی، علی جلالی و… از بازیگران سریال ترور خاموش هستند.

سریال ترور خاموش  از روز جمعه 22 شهریور هر شب (به جز پنج شنبه ها) ساعت 22:10  پخش و تکرار سریال نیز ساعات 01:30 بامداد، 9:30 و 15:00 روز بعد خواهد بود.

پنج شنبه ها: خلاصه هفتگی

زمان پخش سریال ترور خاموش

زمان پخش سریال ترور خاموش

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال ترور خاموش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا