فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش + گفت و گو با عوامل سریال ترور خاموش

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش + گفت و گو با عوامل سریال ترور خاموش

در این بخش، اسامی بازیگران سریال تلویزیونی ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی را مرور می کنیم. موضوع سریال ترور خاموش امنیت نرم می باشد و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی برای پخش از شبکه یک سیما تولید شده است.

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش + گفت و گو با عوامل سریال

 سریال ترور خاموش  به كارگردانی احمد معظمی تولید شده كه در پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام‌جم موفق شد جایزه بهترین كارگردانی را كسب كند.

ابوالفضل صفری هم تهیه کنندگی سریال ترور خاموش را به عهده دارد. در این سریال 31 قسمتی كه از 22 شهریور از شبكه یک پخش می‌شود، نقش محوری سریال را سعید راد بازی می‌كند كه در نقش یك استاد دانشگاه به ایفای نقش می پردازد.

حمد معظمی درباره كارگردانی سریال ترور خاموش و ویژگی‌های این سریال گفته: در مورد مجموعه ترور خاموش باید بگویم نسبت به كارهای اخیری كه با موضوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر از رسانه ملی پخش شده، ویژگی‌های متمایز و متفاوتی دارد. البته من به هیچ وجه زحمات دیگر دوستان را نفی نمی‌كنم، اما بی اغراق باید بگویم تحقیقاتی كه برای این سریال انجام شده بسیار مفصل و در حد جهانی است.

وی درباره مكان فیلمبرداری سریال ترور خاموش می‌گوید: این سریال در تهران ضبط شده و همچنین برای بخش‌هایی از كار سراغ جنوب ایران رفتیم و صحنه‌هایی از سریال هم در برخی كشورهای عربی ضبط شده است. سریال ترور خاموش در 31 قسمت تولید شده و به شدت هم پربازیگر است و همین، كار را برای تولید دشوارتر می‌كرد.

این سریال تلویزیونی به جنبه بین‌المللی و مافیایی مواد مخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در عین حال به واکاوی پشت پرده‌های آسیب و ناهنجار اجتماعی می‌پردازد و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.

معرفی سریال ترور خاموش

معرفی بازیگران سریال ترور خاموش

بازیگران زن و مرد سریال ترور خاموش عبارتند از:

 سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی‌پور، پریوش نظریه، ستاره اسكندری، رضا مولایی، علیرضا جلالی‌تبار، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف‌زاده، سمیرا حسینی، سپیده خداوردی، شایسته ایرانی، آرمینه زیتون‌چیان، آریان اویسی، هادی نوری، مرتضی كانتوری، مهران انتزاعی، حسن اسدی، علی جلالی و… از بازیگران سریال ترور خاموش هستند.

حمید عطایی در سریال ترور خاموش

حمید عطایی در سریال ترور خاموش

حمید عطایی، بازیگر درباره نقش مامور امنیتی كه در سریال ترور خاموش بازی می‌كند، به جام جم گفته: من با مسئولیت محدود حرف می‌زنم و آن هم به خاطر مردم، چون قبل از پخش نباید درباره نقش صحبت كرد، چون قصه لو می‌رود.
در مجموع می‌توانم بگویم در این سریال نقش یك مامور وطن‌پرست، عاشق مردم و وطن، كاربلد، هوشیار، مبارز با مواد مخدر در سطح بین‌الملل، بسیار كنشمند و فعال را بازی كرده‌ام.
وی ادامه می‌دهد: وقتی فیلمنامه‌ای به دستم می‌رسد به این موضوع فكر می‌كنم چطور می‌توانم به مردم كشورم خدمت كنم. به هر حال وظیفه ماست كه به مردم خدمت كنیم. قصه سریال ترور خاموش مواد مخدر بود و این دغدغه من است و معتقدم باید چنین موضوعی پای ثابت كارهای ساخته شده در سینما و تلویزیون باشد.
فیلمنامه ترور خاموش این ابعاد را داشت، ضمن این كه كارگردان، تهیه كننده، بازیگران، گروه پشت صحنه همه از حرفه‌ای‌ها بودند و می‌دانستم نتیجه خوبی هم می‌گیریم.
عطایی كار با معظمی را بسیار خوب توصیف و عنوان می‌كند: او كارگردان بسیار پرانرژی‌ای  است و وقتی بازیگر می‌بیند كارگردان چقدر با انگیزه كارش را انجام می‌دهد، مسلما تاثیر زیادی در كارش می‌گذارد. او كارگردان اهل تعامل است و با این‌كه كار بسیار پر بازیگر بود، اما با همه تعامل داشت و این شخصا برای من كه یكی از نقش‌های محوری سریال را بازی می‌كنم جذابیت داشت.
موضوع یا خلاصه داستان سریال ترور خاموش

عوامل سریال ترور خاموش

عوامل اصلی مجموعه تلویزیونی ترور خاموش عبارت اند از : تهیه کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، نویسندگان فیلمنامه : هومان فاضل/مرتضی اصفهانی، مشاور تهیه و مدیرتولید : مرتضی متولی، جانشین تولید : کامیاب متولی، مدیر تصویربرداری : علیرضا وداد تقوی، تدوینگر : سیامک مهماندوست، مدیر صدابرداری : حمیدرضا یارند پور، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، آهنگساز : آرش بادپا، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، طراح لباس : مرجان گلزار، طراح گریم : مهدیه اعرابی، مدیر برنامه ریزی : سیدجواد حسینی ،دستیار اول کارگردان : محمد عزیزی، جلوه های ویژه بصری : مهدیار سزاوار، مشاور پروژه و ناظر کیفی : مرتضی اصفهانی.

اسامی بازیگران سریال ترور خاموش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا