فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال مجلس حیرانی + عکس، خلاصه داستان سریال مجلس حیرانی

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بیوگرافی بازیگران سریال مجلس حیرانی + عکس، خلاصه داستان سریال مجلس حیرانی

مجلس حیرانی نام سریال تلویزیونی جدید به کارگردانی داریوش یاری است که در ادامه، بیوگرافی کوتاه از بازیگران سریال مجلس حیرانی و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را مرور می کنیم.

اسامی بازیگران سریال مجلس حیرانی و خلاصه داستان

سریال «مجلس حیرانی» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی داوود شاه‌بابایی در حال ساخت است، و در ایام اربعین روانه آنتن  شبکه یک سیما می‌شود.

داریوش یاری فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی است، «خانه‌ای روی تپه»، «مدرسه ما» و «هاتف» جزو سریال‌های تلویزیونی است که در کارنامه داریوش یاری به عنوان کارگردان قرار دارد. او این روزها «مجلس حیرانی» را برای ایام صفر تلویزیون آماده می‌کند.

«مجلس حیرانی» قرار است در ۱۰ قسمت ساخته شود. این سریال داستانی از یک تکیه را روایت می‌کند که چالش‌هایی را میان ۲ برادر شکل می دهد.

نقش یکی از این برادرها را بیژن امکانیان بازی می‌کند که چالش میان او و برادرش باعث می‌شود برای سال‌ها از ایران برود و سپس فرزندش که نقش او را عباس غزالی برعهده دارد برای پیگیری ماجرایی به ایران باز می‌گردد.

بیژن امکانیان (بازیگر حاج مرتضی)، افسر اسدی (بازیگر نقش فاطمه)، امین زندگانی (بازیگر نقش بهروز)، عباس غزالی (بازیگر نقش امیرعلی)، حدیث میرامینی، سیما خضرآبادی، تبسم هاشمی، كاظم هژیرآزاد، مهدی فقیه و… بازیگران سریال مجلس حیرانی را تشکیل می دهند.

«مجلس حیرانی»  داستانی درباره انتقام دارد و برای سیما فیلم ساخته می‌شود.

بیوگرافی بازیگران سریال مجلس حیرانی

بیوگرافی کوتاه از بازیگران سریال مجلس حیرانی گردآوری کردیم که در ادامه می خوانید.

بیژن امکانیان

بیژن امکانیان

بیژن امکانیان متولد ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ در آبادان، تهیه کننده، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌باشد. وی از دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده و دوره های تخصصی آموزش مربیگری تئاتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را گذرانده است. از جمله فعالیت های وی می توان: کارگردانی تئاتر و کارگردانی فیلم کوتاه ۸ م.م نیز اشاره کرد.

بیژن امکانیان سالهاست ازدواج کرده و صاحب دو دختر به نام های یلدا و دنا است.

عباس غزالی

عباس غزالی

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون متولد  14بهمن ماه سال 1363 در تهران می باشد مدرک تحصیلی وی لیسانس کاردانی از دانشگاه جامع علمی کاربردی است. او 5 برادر و یک خواهر دارد که یکی از برادرهایش یونس غزالی بازیگر می باشد که در سریال وضعیت سفید ایفای نقش داشته است . عباس غزالی به خاطر حضورش در سریال وضعیت سفید و بازی در نقش بهروز به شهرت رسید.

وی طرفدار تیم پرسپولیس می باشد او نجاری و عکاسی را دوست دارد و دست به قلم می شود و نویسندگی هم می کند و از تفریحاتش دیدن فیلم و خواندن مجله می باشد.

او از کودکی علاقه مند به فوتبال و هنر بوده که بازیگری را انتخاب کرده و در کانون حر دوره دیده است او در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده که  جدیدترین کارش سریال مینو می باشد که در نقش رضا در کنار بازیگرانی مثل سیاوش طهمورث ،محمود پاک‌نیت،پروانه معصومی،سلمان فرخنده و مهدی نساج بازی کرده است.

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون در 27 مهر ماه 1373 ازدواج کرده و متاهل می باشد.

کاوه خداشناس بازیگر سریال مجلس حیرانی

کاوه خداشناس بازیگر سریال مجلس حیرانی

کاوه خداشناس بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران می باشد.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است، خانواده ۷ نفره او اصالت دماوندی دارند ۵ برادر هستند و او فرزند سوم خانواده است.

خداشناس قبل از ورود به دانشگاه دوره های بازیگری را زیر نظیر اساتیدی چون مرحوم حمید سمندریان و فردوس حاجیان گذراند او تجربه موسیقی، عکاسی، نقد هنری و دستیاری کارگردان را در کارنامه خود دارد.

کاوه فعالیت خود را قبل از تحصیلات آکادمی در سال ۸۷ با تئاتری شروع کرد، او اولین بار با نمایش هدهد به روی صحنه رفت و پس از ان با گروه های زیاد دانشجویی کار کرد.

وی در سال ۸۲ با بازی در فیلم سینمایی خداحافظ رفیق وارد سینما شد، اما با سریال رستگاران دیده شد و با سریال معراجی ها در سال ۹۳ به کارگردانی مسعود ده نمکی به شهرت رسید.

ازدواج و همسر

کاوه خداشناس ازدواج نکرده است.

کاظم هژیرآزاد

کاظم هژیرآزاد

کاظم هژیرآزاد متولد ۱ فروردین ۱۳۲۹ در تهران، بازیگر تئاتر و سینما است.

کاظم هژیرآزاد در سال ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد. او در سال آخر دبیرستان یعنی تابستان سال ۱۳۴۸ برای فراگرفتن هنر بازیگری، به هنرکده آزاد هنرپیشگی ” آناهیتا ” رفت و شیوه ” استانیسلافسکی ” را زیر نظر استاد مصطفی اسکویی آموزش دید. و در چندین نمایش صحنه‌ای و تلویزیونی با گروه آناهیتا بازی کرد.

 او هم‌اکنون عضو هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر و همچنین عضو هیئت مدیره خانه تئاتر می‌باشد.

وی سالها پیش ازدواج کرده است و دو پسر به نام های آرمان و آرش دارد.

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی متولد ۱۱ فروردین ۱۳۶۸در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

خضر آبادی اولین کار خود را با سریال «ایستگاه آخر» منوچهر عسگری‌ نسب آغاز کرد و در سینمایی «کودک و فرشته» در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت‌الله دیده شد. بعد از آن در فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال‌های «چک برگشتی» و «هفت سین» هم یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرد.

سیما خضرآبادی در فروردین 96 ازدواج کرده است.

حدیث میرامینی در سریال مجلس حیرانی

حدیث میرامینی در سریال مجلس حیرانی

حدیث میرامینی متولد ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش است و  به‌ عنوان بازیگر به فعالیت‌های تلویزیونی و هنری می‌پردازد.

او  فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگتر از خود دارد .

رنگ قرمز رنگ مورد علاقه حدیث میرامینی می باشد و به غذاهای ایتالیایی هم علاقه فراوان دارد و بازیگر مورد علاقه ی خارجی او رابرت دنیرو است،  تفریح مورد علاقه ی میرامینی فیلم دیدن و ورزش کردن است و این بازیگر شنا را بیشتر از هر ورزش دیگری دوست دارد.

از کارهای تلویزیونی او می توان سریال های به یاد ماندنی ساختمان پزشکان و دلنوازان را نام برد.

ازدواج و همسر

حدیث میرامینی با یکی از بازیگران سینما به نام مجتبی رجبی  ازدواج کرده است.

امین زندگانی 

امین زندگانی 

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 5 شهریور 1351 در تهران است.

وی فرزند سیاوش زندگانی از استادان موسیقی بنام ایران و برادر امید زندگانی می‌باشد. او   فارغ التحصیل رشته نمایش  ادبیات نمایشی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است.

زندگانی فعالیت خود را از تئاتر دانشجویی شروع کرد در سال آخر دانشگاه (سال 1374) موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فجر شد.

از کارهای او می توان سریال های پرستاران و چرخ و فلک را نام برد.

امین زندگانی و مینا لاکانی در سال 1376  ازدواج کردند اما مدتی بعد طلاق گرفتند و برای با دوم نیز با  الیکا عبدالرزاقی در سال 92 ازدواج کرده است.

بیوگرافی مهدی فقیه 

بیوگرافی مهدی فقیه 

مهدی فقیه متولد ۱۳۲۴در شیراز، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

او به عنوان رتبه دوم کشور بورس دانشگاه شد و به فرانسه رفت و در دانشگاه ونسن تئاتر خواند. وی دربارهٔ نگاه خانواده مذهبی اش به این اتفاق می‌گوید: پدرم خیلی مذهبی بود، در شیراز به او می‌گفتند رئیس القرا، در تفسیر قرآن بسیار شناخته شده بود، ایشان به من فرمودند: «بابا برو درس بخوان! و حواست باشد کاری کن که عاقبت به خیری در آن باشد» و من هم سعی کردم در کار هنری همین رو مد نظر قرار دهم یعنی مفاهیم انسانی باشد و به درد مردم بخورد.

فقیه کار تئاتر را از دهه چهل در شیراز آغاز کرد. وی پس از آن به فرانسه رفت و در دانشگاه ونسن نمایش را به صورت آکادمیک آموخت. بدین ترتیب از 1347 فعالیت‌های حرفه‌ایِ نمایشی خود را آغاز نمود.

مهدی فقیه سالها پیش ازدواج کرده است و چهار فرزند دارد.

افسر اسدی بازیگر سریال مجلس حیرانی

افسر اسدی بازیگر سریال مجلس حیرانی

افسر اسدی متولد ۲۶ دی سال ۱۳۳۶ در میانه، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون و چهره پرداز است. او دارای لیسانس کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.

افسر اسدی فعالیت هنری خود را با نمایش تلویزیونی نقاشی روی چوب آغاز کرد.

وی در سریال های باغ سرهنگ، ریحانه و تنها در تاریکی بازی کرده است.

او با اصغر همت (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرده است و یک پسر به نام هامون دارند.

بیوگرافی تبسم هاشمی

بیوگرافی تبسم هاشمی

تبسم هاشمی متولد سال ۱۳۴۹ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او دارای دو مدرک است یکی مدرک رشته مرمت آثار باستانی از دانشکده میراث فرهنگی و مدرک دومش دانش آموخته رشته نمایش با گرایش های بازیگری و کارگردانی از جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران است.

نحوه ورود به عرصه بازیگری: به دلیل علاقه ای که به بازیگری و هنر داشتم تصمیم گرفتم در کلاس های بازیگری هما روستا شرکت کنم و از سال ۱۳۷۳ فعالیت حرفه ای خودم را شروع کردم در سال ۷۴ وقتی که ۲۵ سالم بود در سریال دبیرستان خضراء بازی کردم و در همان سال با فیلم غزال کار در سینما را هم تجربه کردم.

از ازدواج و همسر تبسم هاشمی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

بیوگرافی بهرام ابراهیمی

بیوگرافی بهرام ابراهیمی

بهرام ابراهیمی متولد ۱۳۳۴ در قم، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر  است.

وی دانش آموخته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک است. بهرام ابراهیمی از سال ۵۲  و در سن هجده سالگی کار بازیگری را به‌طور حرفه‌ای با سریال «صخره سیاه» آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی همچون مارمولک، زاگرس، مرد بارانی و بی‌گناهان به ایفای نقش پرداخت.

از کارهای تلویزیونی او می توان سریال های هشت و نیم دقیقه و تاریکی شب روشنایی روز را نام برد.

بهرام ابراهیمی سالها پیش با فرشته ابراهیمی ازدواج کرده است و صاحب دو فرزند بنام بهادر  و دانیال می باشند.

بیوگرافی و عکس بازیگران سریال مجلس حیرانی

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال ستایش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا