اخبار

سریال مجلس حیرانی چند قسمت است؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال مجلس حیرانی چند قسمت است؟

سریال مجلس حیرانی چند قسمت است؟ مجموعه تلویزیونی مجلس حیرانی به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی داوود شاه‌ بابایی در دست تولید می باشد که به زودی روی آنتن خواهد رفت.

سریال مجلس حیرانی چند قسمت است؟

سریال مجلس حیرانی به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی داوود شاه‌بابایی در حال ساخت است و تاکنون تصویربرداری ۶۰ درصد از سریال انجام شده است.

حدود یک ماه است که تصویربرداری این سریال محرمی آغاز شده است و تا دو الی سه هفته دیگر ضبط و تصویربرداری سریال به پایان می‌رسد.

مجلس حیرانی قرار است در ۱۰ قسمت ساخته شود و پخش آن به روزهای اول ماه صفر خواهد رسید. این سریال داستانی از یک تکیه را روایت می‌کند که چالش‌هایی را میان دو برادر شکل می دهد.

سریال مجلس حیرانی چند قسمته

بیژن امکانیان و کاوه خداشناس نقش این دو برادر را ایفا می کنند. ایجاد چالش میان برادر بزرگتر (امکانیان) با برادر کوچک خود باعث مهاجرت او از ایران می شود تا آنکه فرزندش که نقش او را عباس غزالی برعهده دارد برای پیگیری ماجرایی به ایران باز می‌گردد. از دیگر بازیگران این سریال می توان به کاظم هژیرآزاد و سیما خضرآبادی نیز اشاره کرد.

سریال مجلس حیرانی که داستانی درباره انتقام دارد به سفارش سیما فیلم در دست تهیه است و تاکنون مشخص نشده است از کدام شبکه سیما برای پخش روی آنتن خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا