اخبار

ساعت پخش و تکرار سریال نوشدارو از شبکه آی فیلم

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

ساعت پخش و تکرار سریال نوشدارو از شبکه آی فیلم

در این بخش، ساعت پخش و تکرار سریال نوشدارو ، که از روز یکشنبه در کنداکتور پخش شبکه آی فیلم قرار می گیرد را برای علاقه مندان به سریال های تلویزیونی آوردیم.

ساعت پخش و تکرار سریال نوشدارو از شبکه آی فیلم

سریال تلویزیونی «نوشدارو» به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه‌کنندگی علی لدنی در سال 1392 تولید شده است. این سریال در همان سال از شبکه یک سیما پخش شد و بار دیگر شبکه آی فیلم بازپخش سریال نوشدارو را روی آنتن می برد.

نوشدارو داستان تلاش شش نیروی جهاد سازندگی است که در زمان جنگ در جبهه سنگر سازی می‌کردند و در زمان حاضر هم همچنان روحیه جهادی خود را حفظ کرده‌اند و در صنعت نفت مشغول به فعالیت هستند اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می‌آید که داستان نوشدارو را می‌سازد.

هدایت هاشمی، اصغر همت، رضا فیاضی، محبوبه بیات، سعید داخ، ساقی عسگری، رز رضوی، سهند جاهدی، جعفر نامنی، امیرعلی نقویان، سیدجواد طاهری، شیوا خسرومهر، محمود عزیزی، رضا رضوی، نیلوفر شهیدی، علی صالحی، مهسا روحبخش و… در این سریال بازی می‌کنند.

هدایت هاشمی در سریال نوشدارو نقش اصلی را بازی می‌کند و محبوبه بیات ایفاگر نقش مادر اوست.

سریال تلویزیونی نوشدارو از روز یکشنبه 24 شهریور ماه هر روز ساعت 17  از شبکه آی فیلم پخش  می شود و بازپخش سریال نیز ساعات 1 بامداد و 9 صبح روز بعد خواهد بود.

تکرار سریال نوشدارو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا