اخبار

ساعت پخش و تکرار سریال پرواز در ارتفاع صفر از شبکه آی فیلم

1/5 - (1 امتیاز)

ساعت پخش و تکرار سریال پرواز در ارتفاع صفر از شبکه آی فیلم

ساعت پخش و تکرار سریال تلویزیونی پرواز در ارتفاع صفر از شبکه آی فیلم به کارگردانی عبدالحسن برزیده را قرار دادیم که در ادامه مشاهده می کنید.

ساعت پخش و تکرار سریال پرواز در ارتفاع صفر از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی پرواز در ارتفاع صفر به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی محمد نشاط، از روز شنبه 23 شهریورماه  روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

 پرواز در ارتفاع صفر با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی و در هفت قسمت 45 دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه و تولید شده که در سال 96 پخش شد.

این سریال که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس به تصویر می‌کشد، روایت گر زندگی یک خلبان در دوران شروع جنگ است که تازه ازدواج کرده، همسرش بیماری قلبی دارد و استرس ماموریت‌های شوهر برای او اصلا خوب نیست و این فرد بر سر یک دوراهی برای انجام وظیفه یا ماندن پیش خانواده‌اش قرار می‌گیرد.

علی عمرانی، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، حمیدرضا نیکدل، بهاره ریاحی، رضا رادمنش، حدیثه تهرانی، مجید جعفری، پیام داداشیان، رضا مسعودی از بازیگران اصلی سریال پرواز در ارتفاع صفر هستند.

سریال پرواز در ارتفاع صفر از 23 شهریورماه هر شب ساعت 22  در شبکه آی فیلم پخش و بازپخش سریال نیز ساعات ۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

تکرار سریال پرواز در ارتفاع صفر

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: ساعت پخش و تکرار سریال نوشدارو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا