اخبار

سریال بیگانه ای با من است چند قسمت است؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال بیگانه ای با من است چند قسمت است؟

سریال بیگانه ای با من است چند قسمت است؟ مجموعه تلویزیونی بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی برای پخش از شبکه دو سیما تولید می شود.

سریال بیگانه ای با من است چند قسمت است؟

مجموعه تلویزیونی  بیگانه ای با من است به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی  بهروز مفید در دست ساخت می باشد.

قصه «بیگانه ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۶۹-۷۰ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است، عواقبی در پی دارد که دامن‌گیر مسببان آن می‌شود.

شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌ طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال هستند.

سریال بیگانه‌ای با من است به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید در 47 قسمت برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

این سریال در دو فصل تولید شده است. فصل اول به کارگردانی احمد امینی در ۳۵ قسمت و فصل دو به کارگردانی آرش معیریان در ۱7 قسمت مقابل دوربین رفته است.

سریال بیگانه ای با من است چند قسمته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا