اخبار

ساعت پخش و تکرار سریال نبردی دیگر از شبکه آی فیلم

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

ساعت پخش و تکرار سریال نبردی دیگر از شبکه آی فیلم

سریال نبردی دیگر  از روز شنبه در کنداکتور پخش شبکه آی فیلم قرار می گیرد و ما در این پست خبری، ساعت پخش و تکرار سریال تلویزیونی نبردی دیگر را برای علاقه مندان قرار دادیم.

ساعت پخش و تکرار سریال نبردی دیگر از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی نبردی دیگر به کارگردانی عبدالله باکیده  از  روز شنبه ۳۰ شهریور به روی آنتن شبکه آی فیلم می رود. این مجموعه خاطره‌انگیز در سال 1373 تولید و در سال 1374 از شبکه اول سیما پخش شد.

در «نبردی دیگر» گروهی از رزمندگان ایرانی به اسارت نیروهای بعث عراق درمی‌آیند و به اردوگاهی منتقل می‌شوند که فرمانده خشن و سختگیری ملقب به «مشعل» با بازی اکبر سنگی آن را اداره می‌کند.

او یکی از افسران استخبارات حزب بعث عراق و حالا سخت به دنبال «حاج‌رسول رستگاری» با بازی محمد امینی‌نسب است، چرا که «حاج‌رسول» که خود از فرماندهان ایرانی است، در «عملیات چزابه» نصفِ صورتِ مشعل را با آرپی‌جی سوزانده است و…

حسین خانی‌بیک، منوچهر حامدی، قاسم زارع، مهدی فقیه، محمد پورستار، شاهد احمدلو، نجفعلی هادی، حسین کسری، کاوه ابوضیا، یوسف صادقی، حسن محمدی و مرتضی احمدخانی‌ها در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

سریال نبردی دیگر از شنبه سی‌ام شهریور، هر شب ساعت 22 روی آنتن می‌رود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های 6:00 و 14 روز بعد خواهد بود.

تکرار سریال نبردی دیگر

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: ساعت پخش و تکرار سریال نوشدارو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا