بیوگرافی

بیوگرافی فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش 3 + تصاویر

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش 3 + تصاویر

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون در سریال تلویزیونی ستایش 3 ایفاگر نقش پری سیما است و به همین بهانه بیوگرافی و عکس های این هنرمند را گردآوری کردیم که در ادامه مشاهده می کنید.

بیوگرافی فریبا نادری بازیگر نقش پری سیما در سریال ستایش 3 + تصاویر

فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

بیوگرافی فریبا نادری از زبان خودش:

 در سال ۱۳۶۳ به دنیا آمدم، از بچگی عاشق بازیگری بودم و بزرگ‌ترین آرزویم این بود که جای قهرمان فیلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرم، اما پدر و مادرم مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا من به درس و مشقم بیشتر توجه داشته باشم.

در دوران کودکی بسیار شیطون و بازیگوش بودم، از آنجایی که با برادرم حمید رابطه بسیار خوبی داشتم، تمام روز با او بازی می‌کردم و به همین خاطر شیطنت‌هایم هم پسرانه بود. من حتی یک عروسک هم نداشتم و بهترین اسباب بازی من توپ «چهل تیکه» بود، یادم می‌آید که با بچه‌های محل، کوچه را می‌بستیم و هفت سنگ یا فوتبال بازی می‌کردیم.

بیوگرافی فریبا نادری

زمانی که در دوران راهنمایی تحصیل می‌کردم، به طور اتفاقی به من پیشنهاد اجرای برنامه «نیمرخ» داده شد، اما مادرم مخالفت کرد. از این حکایت چند سالی گذشت تا اینکه یک روز با دوستم که گریمور بود برای تست به دفتر «مسعود رسام» رفتیم، آن روز وی با تست بازیگران برای سریال «مروارید سرخ» مشغول بود، من هم غافل از این ماجرا نشسته بودم تا اینکه از اتاق شان آمدند بیرون و گفتند نوبت شماست. گفتم من برای تست بازیگری نیامده‌ام، دوستم آمده است… او به من گفت: حالا که آمدی بیا تست بده… آن روز خوش‌شانس بودم و در تست قبول شدم، اما می‌دانستم که خانواده‌ام مخالفت خواهند کرد.

تصاویر فریبا نادری

در قراردادم شرط کردم که خانواده ام هم باید پشت صحنه بیایند و گروه مروارید سرخ هم پذیرفتند. با این شرایط باز هم مادرم مخالفت کرد، اما سرانجام متوجه شد که علاقه من به بازیگری وصف‌ناپذیر است و نمی‌توانند مقابل علاقه‌ام ایستادگی کنند و این شد که به بازیگری روی آوردم.

عکس های فریبا نادری

تحصیلات:

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم. کار سختی بود، طرف‌های مذاکره من اغلب مدیران باتجربه شرکت‌های بازرگانی بودند، خوشبختانه الان در سمت مدیریت بازرگانی شرکتی بزرگ مشغول به کار هستم، طی این مدت به این نتیجه رسیدم که بیشترین نیاز مشتریان، کار خوب و درجه یک است و بهتر است به جای توجیه، از دقت در اجرای کارها استفاده کرد.

فریبا نادری اینستاگرام

ازدواج و همسر:

فریبا نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، فریبا نادری گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. او پس از مرگ همسرش مسعود رسام در سال ۱۳۸۸ دیگر ازدواج نکرد و در مصاحبه‌ای اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.فریبا نادری در مورد همسرش می‌گوید در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست.

فریبا نادری و همسر اولش

خانم نادری، بازیگر سریال پرستاران، پس از ۸ سال از فوت همسر سابقش مسعود رسام، برای بار دوم ازدواج کرد. مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری یکی از مدیران شرکت لبنیات سحر است او درباره آشنایی اش با فریبا نادری این طوری گفت: تا قبل از آشنایی با فریبا نادری هیچ کدام از آثارش و فیلم هاشو ندیده بودم البته فیلم زیاد میبینم فیلم خارجی نه ایرانی و بعد از آشنایی با فریبا بود که فیلم هاشو دیدم و براک جذابیت خاصی داشت و میتونم بگم فریبا یکی از بهترین بازیگران ایرانی است و آشزی فریبا حرف ندارد مخصوصا قیمه و قورمه سبزی که عالی درست می‌کند.

فریبا نادری و همسر دومش

فریبا نادری از همسر اولش یک فرزند بنام دنا رسام دارد و از همسرش دومش نیز فرزندی بنام یارا طباطبایی دارد.

فریبا نادری و سیما تیرانداز
فریبا نادری و سیما تیرانداز

منبع: ستاره، بیتوته

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی نرگس محمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا