اخبار

زمان پخش مسابقه میدون از شبکه سه سیما مشخص شد

1/5 - (1 امتیاز)

زمان پخش مسابقه میدون از شبکه سه سیما مشخص شد

زمان پخش مسابقه میدون به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی از شبکه سه سیما مشخص شد و این برنامه از روز پنج شنبه روانه آنتن خواهد شد.

زمان پخش مسابقه میدون از شبکه سه سیما

 مسابقه میدون به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی از روز پنج شنبه به  روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

«میدون» یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب‌ و کارهای برتر نوپا، طراحی شده و با حضور ۵ داور متخصص و فعال در حوزه کسب و کار نوین پخش خود را آغاز خواهد کرد.

نخستین قسمت از این برنامه پنجشنبه و جمعه، ۴ و ۵ مهر ماه از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

مینا مهرنوش عضو هیات علمی دانشگاه تهران، مدیرعامل چندین شتاب دهنده و مرکز استعدادیابی و خلاقیت کسب و کار، علیرضا یونچی عضو مجمع عالی واردات، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، امیرحسین اسدی مدیرعامل چندین شتاب دهنده و استارت آپ و علی‌رضا نبی از نام‌آوران حوزه اشتغال‌زایی اجتماعی ایران تیم داوری نخستین دوره از مسابقه بزرگ تلویزیونی «میدون» را تشکیل می‌دهند.

در فصل اول این مسابقه  سه شرکت‌کننده راه‌یافته در هر قسمت به ارائه طرح خود خواهند پرداخت و کارآفرین برتر هر شب با نظر داوران که شامل پنج داور منتخب و جمعی از دانشجویان نخبه ایرانی هستند، انتخاب خواهد شد. در انتهای هر هفته با رأی مخاطبان، کارآفرین برگزیده از میان نفرات برتر هر قسمت انتخاب شده و تا سقف یک میلیارد تومان وام برای تبدیل طرح منتخب به کار صنعتی به او اختصاص خواهد یافت.

فصل نخست «میدون» به تهیه کنندگی سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی در ۲۶ قسمت و به صورت ۲ روز در هفته روانه آنتن خواهد شد.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: زمان پخش مسابقه برخط شو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا