فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال سرباز + عکس و اسامی بازیگران سریال سرباز

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بیوگرافی بازیگران سریال سرباز + عکس و اسامی بازیگران سریال سرباز

در این بخش، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرباز به همراه عکس های بازیگران سریال سرباز شبکه سه سیما به کارگردانی هادی مقدم‌ دوست را گردآوری کردیم که در ادامه مشاهده می کنید.

«سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نگارش حمید نعمت‌الله و هادی مقدم دوست برای پخش آن از شبکه 3 سیما تولد شده است. این مجموعه تلویزیونی  محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و ستاد کل نیروی مسلح قرارگاه مهارت آموزی است که در 50 قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در شب های ماه مبارک رمضان به روی آنتن می رود.

خلاصه داستان سریال سرباز

این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام «یحیی» و همسرش «یلدا» و رفقای هم خدمتی‌اش است. در خلاصه داستان «سرباز» آمده است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع/ شب‌نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع.

معرفی بازیگران سریال سرباز

اسامی بازیگران سریال سرباز

اسامی بازیگران زن و مرد سریال سرباز عبرتند از:

  • آرش مجیدی
  • پدرام شریفی
  • کوروش تهامی
  • الیکا عبدالرزاقی
  • رویا تیموریان
  • گلوریا هاردی بازیگر نقش لیلا
  • جمال اجلالی
  • اسماعیل محرابی
  • نیما شعبان نژاد
  • سیاوش خیرابی
  • علی عامل هاشمی
  • افسانه کمالی
  • فرحناز منافی ظاهر
  • جواد خواجوی
  • کاوه آهنگر
  • مهتاب ثروتی
  • محبوبه صادقی
  • مهدی مستبصری

اسامی بازیگران سریال سرباز

توضیحاتی کوتاه از نقش بازیگران:

آرش مجیدی 

این بازیگر، نقش محوری سریال سرباز را بازی می‌کند و ایفاگر نقش سرباز وظیفه یحیی است که درگیر ماجراهای متعددی می‌شود. مجیدی در سریال‌های متفاوتی بازی کرده و همیشه تلاش داشته نقش‌های رنگارنگی را بپذیرد تا برای مخاطبان حرفی برای گفتن داشته باشد.

الیکا عبدالرزاقی

در این سریال ایفاگر نقش یلدای قصه است. یلدا همسر یحیی است و به خاطر همسرش با ماجراهایی رو‌به‌ رو می‌شود. عبدالرزاقی تجربه بازی در سریال‌های رمضانی همچون گاهی به پشت سر نگاه کن را داشته است.

پدرام شریفی

ایفاگر نقش بابک فکور است که بالادستی یحیی (نقش محوری قصه) محسوب می‌شود. این بازیگر بعد از بازی در سریال گشت ویژه در دومین تجربه بازیگری‌اش در سریال با هادی مقدم‌ دوست همکاری داشته است و هر دو نقش‌هایش در تلویزیون، نظامی بوده است.

رویا تیموریان

این هنرمند پیشکسوت در این سریال تلویزیونی نقش مادر یحیی را بازی می‌کند . این هنرمند محبوب و دوست داشتنی آخرین بار سال 97 در سریال  تلویزیونی حوالی پاییز بازی کرده بود.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی بازیگران سریال سرباز

بیوگرافی کوتاه از تمام بازیگران سریال سرباز به همراه عکس های بازیگران در ادامه…

آرش مجیدی در سریال سرباز

آرش مجیدی در سریال سرباز

آرش مجیدی متولد ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۳ در آباده استان فارس، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد.  مادر او معلم و پدرش کارمند ذوب آهن و فرزند بزرگ خانواده است. او یک خواهر و یک برادر دارد.

در حالی که خانواده وی با بازیگری او مخالف بودند ولی فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد در سریال رستگاران در نقش یک پلیس به خوبی ایفای نقش کرد و همچنین بازی در سریال های دیگری را مثل زیر هشت در کارنامه خود دارد.

ازدواج و همسر:

آرش مجیدی و همسرش میلیشیا مهدی نژاد در سال 1383 با هم ازدواج کردند و حاصل این ازدواج دختری بنام میشا می باشد و همچنین تحصیلات مهدی نژاد  لیسانس روان شناسی عمومی است.

میلیشیا مهدی نژاد زیر نظر خانم ها امیر سلیمانی، تیرانداز و آقای فروزش آموزش دیده و فیلم های سینمایی ارتفاع پست و خانه وحشت و سریال جراحت را در کارنامه بازیگری خود دارد.

پدرام شریفی در سریال سرباز

پدرام شریفی در سریال سرباز

پدرام شریفی متولد ۱۱ مرداد ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد.  وی فارغ التحصیل رشته تئاتر بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با تئاتر آغاز کرده است.

از کارهای تلویزیونی این بازیگر می توان سریال گشت ویژه  را نام برد.

پدرام شریفی ازدواج نکرده است.

کوروش تهامی در سریال سرباز

کوروش تهامی در سریال سرباز

کوروش تهامی متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۵۰ در تهران بازیگر و مجری است. وی دانش‌ آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون تئاترهای گوناگونی از او به نمایش در آمده است نخستین حضور او در سینما در سن ۲۵ سالگی بود که نخستین فیلم سینمایی‌ اش با نام «سینما سینماست» را بازی کرد او علاوه بر بازیگر نوازندگی و خواننده هم میکند.

ازدواج و همسر:

 شبنم طلوعی همسر اول کوروش تهامی می باشد که از هم جدا شدند و برای بار دوم با پونه بزدانی ازدواج کرده است. او در مورد همسرش می گوید: همسرم ” پونه یزدانی ” همکارم نیست اما از هنر خیلی سر در میاره  فارغ التحصیل رشته ی نقاشی و دو دوره ی گریم بین المللی رو گذرونده. عاشق رنگهاست و یه جورایی استاد چیده مان رنگ ها در کنار همدیگه است.

الیکا عبدالرزاقی در سریال سرباز

الیکا عبدالرزاقی در سریال سرباز

الیکا عبدالرزاقی متولد ۲۲ اسفند ۱۳۵۸ در تهران و لیسانسه ادبیات نمایشی است. دوره بازیگری را در کلاس‌های استاد حمید سمندریان گذرانده. او که بازیگر نقش فخر‏التاج در سریال «قهوه تلخ» است، فعالیت در تلویزیون را از سال ۷۷ و بازی در سریال «گمشده» مسعود نوابی شروع کرد. ورود او به تلویزیون همزمان شد با اولین کارش در تئاتر با نام «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی حمید سمندریان.

 او  و اصالتش به رامسر بر می‌گردد و دو برادر دارد.

 الیکا عبدالرزاقی با امین زندگانی ازدواج کرده است.

عکس بازیگران سریال سرباز

رویا تیموریان

رویا تیموریان

رویا تیموریان متولد ۲۷ اسفند ۱۳۳۸در تهران، بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر می باشد. وی سه خواهر دارد که خودش از همه شان کوچکتر است.تحصیلات رویا تیموریان لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر در سال ۱۳۶۶ میباشد که در کارنامه هنری خود فیلم و سریالهای زیادی از جمله سنتوری ، بید مجنون و قارچ سمی و.. را دارد.در جدیدترین کارش نیز در سریال سرباز ایفای نقش داشته است.

رویا تیموریان ابتدا با میر ولی الله مدنی که از تهیه کنندگان سینما ست ازدواج کرده بود  و حاصل ازدواج آنها دو دختر بنام دنیا که متولد ۱۳۶۹ و درنا مدنی می باشد ولی بعد از چند سال از هم جدا شدند و در سال ۸۲ با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است.

گلوریا هاردی در سریال سرباز

گلوریا هاردی در سریال سرباز

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر می باشد. او فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است، در ایران به کلاس های بازیگری رفته است.

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است. علاقه اش به بازیگری از فرانسه و چند کلاس کوتاه بازیگری شروع شد. گلوریا از سال 93 با حمایت همسرش در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرد و در زمان سریال کیمیا از طریق خانوم حاجیان به این سریال معرفی شد. او در نقش رها در سال 94 به شهرت زیادی در ایران رسید.

گلوریا هاردی با ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون در فرانسه آشنا شده و با هم ازدواج کرده اند.

جمال اجلالی

جمال اجلالی

جمال اجلالی متولد ۱۳۲۶، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

او از همان دوران کودکی، با هنر آشنا شد و سپس با رتبه دورقمی در دانشکده هنرهای زیبا در رشته بازیگری تئاتر پذیرفته شد و فعالیت رسمی خودش را آغاز کرد. حمید سمندریان در کشف استعداد او نقش بسزایی داشت و جمال اجلالی در سال ۱۳۶۸ در تنها فیلم سینمائی او ” تمام وسوسه‌های زمین ” بازی کرد و همچنین با بازی در تئاترهای «مرغ دریایی» (۱۳۵۶)، «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» (۱۳۶۸) و «دایره گچی قفقازی» (۱۳۷۷) جایگاه خود را در تئاتر ایران تثبیت نمود. اما به یکباره در آن سال‌ها، این بازیگر رو به فراموشی رفت؛ بطوریکه بعد از ۷ سال، فیلمی سینمایی ۱۳۷۹ – آبی با بازی او به پرده‌های سینما رفت.

همچنین بازی وی در نقش یک پزشک معتاد در فیلم آرایش غلیظ در سال ۹۲ مورد تحسین قرار گرفت.

جمال اجلالی سال ها پیش ازدواج کرده است.

اسامی بازیگران سریال سرباز

اسماعیل محرابی

اسماعیل محرابی

اسماعیل محرابی سال ۱۳۲۳ در تهران متولد شد. وی دارای لیسانس تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران سال ۱۳۴۹ می‌باشد. بازی در سینما را از سال ۱۳۵۹ با «کرکس‌ها می‌میرند» به کارگردانی «جمشید حیدری» شروع کرد.

او  در سریال های پرمخاطبی همچون آینه، خانه سبز، هزاردستان و فیلم های سینمایی خواستگاری، وکیل اول و… به ایفای نقش پرداخته است.

اسماعیل محرابی پدر آشا محرابی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

نیما شعبان نژاد در سریال سرباز

نیما شعبان نژاد در سریال سرباز

نیما شعبان‌ نژاد متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در کلن آلمان می باشد  نیما شعبان نژاد وقتی سه و نیم  ساله بوده که به همراه خانواده به ایران  آمدند و ساکن شدند. مادر  شعبان نژاد نیز نقاش و پدربزرگش «محمد پناهنده» از عکاسان شناخته شده‌ می باشد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ کارگردانی تئاتر  و از سال ۱۳۸۳ به شکل حرفه‌ای، کار خود را در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرده‌است.

نیما شعبان نژاد علاوه بر تئاتر در زمینه عکاسی ، نقاشی و حتی موسیقی نیز فعالیت هایی دارد؛ خودش معتقد است که ده سال خاک صحنه خورده و ممارست کرده تا به اینجا رسیده است ؛ چرا که افراد در تئاتر سخت دیده می شوند.

پای او توسط محمد زیکساری که خود در برنامه تلویزیونی «خندوانه» نقش «استاد کهنمویی» را بازی می‌کند به خندوانه باز شده‌است. وی در مجموعه خندوانه در شخصیت‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته‌ است. از سریال هایی که در آن به ایفای نقش پرداخته می توان رهایم نکن و بازگشت اشاره کرد.

سیاوش خیرابی در سریال سرباز

سیاوش خیرابی در سریال سرباز

سیاوش خیرابی  متولد ۲۹ آذر ۱۳۶۳ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد و اصلیتش تبریزی است. سال سوم راهنمایی در یک کار ایفای نقش کرد. بعد از آن به خاطر درس و مدرسه، به دنبالش نرفت. تا این‌ که در دوره دانشگاه توسط یکی از دوستانش برای یک کار مستند داستانی به آقای رزاق کریمی معرفی شد.

سیاوش خیرابی از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینما گران جوان شرکت کرد. اینجا بود که تصمیم گرفت جدی‌تر به این حرفه بپردازد. سیاوش خیرابی یک دوره کلاسهای آموزش بازیگری کانون سینماگران جوان را هم گذرانده است. با بازی در مجموعه تلویزیونی “ترانه مادری” (حسین سهیلی زاده، ۱۳۸۷) یکباره درخشید و نامش مطرح شد.

او بازی در سریال‌های مذهبی را دوست دارد. ارتباط خوبی با خانواده دارد. نام برادر بزرگ اورنگ، برادر وسطی آرش و آخری هم سیاوش است. پدر و هر ۲ برادرانش در حرفهٔ  عکاسی مشغول هستند.

سیاوش خیرابی ازدواج نکرده است.

بازیگران سریال سرباز

علی عامل هاشمی

علی عامل هاشمی

علی عامل هاشمی  متولد دوم شهریور ماه سال ۱۳۶۵ شهر سبزوار، سینما و تلویزیون می باشد. وی فارغ التحصیل مقطع فوق دیپلم رشته نویسندگی از دانشگاه فردوس مشهد و مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد اراک است.

وی برادر کوچکتر هدایت هاشمی و هادی عامل هاشمی است و خودش در این باره می گوید : «ما از اول هم با تئاتر شروع کردیم و همه‌ مان پیگیر تئاتر بودیم. من لیسانس تئاتر دارم و ۱۲ سال از هدایت کوچک‌ترم. از سال ۸۰ در تهران شروع کردم به عنوان دستیار منشی صحنه و بعدها بازیگر. بازیگری به مرور جدی‌تر شد و صرفا کار بازیگری می‌کردم تا امسال که به این فکر افتادم یک کاری را کارگردانی کنم».

علی عامل هاشمی در سال 91 با پگاه ترکی ازدواج کرده است.

افسانه کمالی در سریال سرباز

افسانه کمالی در سریال سرباز

افسانه کمالی متولد 19 خرداد 1366 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته جانور شناسی دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس رشته فیزیولوژی دانشگاه تربیت مدرس می باشد. بخاطر علاقه به بازیگری بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی از سال 93 تا 94 دوره های بازیگری را در موسسه کارنامه گذراند. افسانه کمالی در اولین تجربه خود در فیلم یک روز بخصوص سال 94 جلوی دوربین رفته است.

وی  یک برادر بنام بابک دارد که 10 سال از او کوچک تر می باشد.

خانم کمالی ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

فرحناز منافی ظاهر

فرحناز منافی ظاهر

فرحناز منافی ظاهر متولد ۱ خرداد ۱۳۳۹ در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون  است.

منافی ظاهر فوق دیپلم هنر از «دانش‌سرای هنر» دارد و فعالیتش را در سال ۱۳۴۸، با گویندگی در گروه کودک رادیو و بازی در نمایش‌های رادیویی آغاز کرده‌ است. او از سال ۱۳۵۳ وارد تئاتر شد و اولین تئاتر او در جشنواره جشن فرهنگ و هنر، با نام «ترب» نوشته بیژن مفید بود. از سال ۱۳۵۷، وارد تلویزیون شد و در سریال‌هایی چون امام علی به کارگردانی سید داود میرباقری، پدرسالار، این خانه دور است، روزگار قریب، روز حسرت و در چشم باد ایفای نقش کرده‌ است.

فرحناز منافی ظاهر با حسین محب اهری ازدواج کرده و بعد از سال ها زندگی مشترک از هم جدا شدند و دو فرزند دارند.

جواد خواجوی در سریال سرباز

جواد خواجوی در سریال سرباز

جواد خواجوی متولد خرداد 1371 در مشهد، بازیگر تئاتر، تلویزیون و چهره اینستاگرامی می باشد.

دانشجوی انصرافی رشته سینماست، صداگذاری او روی کلیپ ها به شدت وی را محبوب کرده است، بجز اینکار بازیگر تئاتر می باشد و با خندوانه نیز همکاری داشته است.

فعالیت هنری خود را با تئاتر بعنوان نویسنده و کارگردان شروع کرد و یک دوره ای نیز از نویسندگان دیرین دیرین بود که بعد از رفتن به سربازی از این فضا تا مدت ها دور بود.

جواد خواجوی: مادرم تهرانی است و پدرم هم اهل یکی از شهرستان‌ های اطراف مشهد است خودم هم در مشهد بزرگ شدم. در حال حاضر در مشهد و تهران در رفت و آمد هستم.

جواد خواجوی ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

کاوه آهنگر 

کاوه آهنگر 

کاوه آهنگر  متولد سال ۱۳۶۸ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

او از ۳ سالگی بازیگری را آغاز کرد. وی به واسطه پدرش رضا آهنگر و برادرش امید آهنگر بازیگری را شناخت و آن را ادامه داد. از کارهایش می توان به فیلم های بوتیک، بانوی من و آسمانی پرستاره اشاره کرد.

از ازدواج و همسر کاوه آهنگر اطلاعاتی موجود نمی باشد.

عکس بازیگران سریال سرباز

عوامل سریال سرباز

سایر عوامل سریال «سرباز» عبارت‌اند از:

  • دستیار کارگردان: سعید بیات
  • مدیر برنامه‌ریزی: وحید کاشی
  • مدیر تولید: حمید حاجی‌زاده
  • مدیر تصویربرداری: محسن فلاحی
  • صدابردار: علی عدالت دوست
  • طراح صحنه و لباس: بابک پناهی
  • طراح گریم: مرتضی کهزادی
  • مدیر تدارکات: محمد علی‌محمدی
  • منشی صحنه: رضا بقایی
  • عکاس: حسن هندی
  • مشاور رسانه‌ای: نیکان نصاریان
  • مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

اسامی بازیگران سریال سرباز

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرباز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا