بیوگرافی

بیوگرافی گلوریا هاردی و همسرش ساعد سهیلی + عکس های اینستاگرام

3.3/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی گلوریا هاردی و همسرش ساعد سهیلی + عکس های اینستاگرام

بیوگرافی گلوریا هاردی و همسرش ساعد سهیلی به همراه عکس های جدید اینستاگرام این زوج بازیگر سینما و تلویزیون و فیلم و سریال های این هنرمند در ادامه مطلب…

بیوگرافی گلوریا هاردی و همسرش ساعد سهیلی

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 بوردوی فرانسه است و در پاریس و سوئیس بزرگ شده است.

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) به دنیا آمده است. وی با ساعد سهیلی در فرانسه آشنا شده و با وی ازدواج کرده است. اولین تجربه بازیگری گلوریا در ایران با بازی در نقش رها (آزاده) در سریال کیمیا بود.

او می تواند به ۵ زبان آلمانی ، انگلیسی ، فرانسوی ، ایتالیایی و فارسی صحبت کند. در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرده و به واسطه حضور در همین کلاس ها، به سریال کیمیا معرفی شد.

اینستاگرام گلوریا هاردی

چگونه بازیگر شد؟

رشته اصلی ام موسیقی است اما همیشه به بازیگری هم علاقه داشتم. من فکر می کنم وقتی در کار موسیقی هستی، یک جور بازیگری هم باید بلد باشی که بتوانی خوب اجرا کنی. من توی پاریس مدت کوتاهی چندتا کلاس بازیگری رفته بودم. همانجا علاقه من به بازیگری شروع شد.

یک سال و خرده ای قبل از کیمیا شروع کرده بودم و می رفتم کلاس بازیگری آزیتا حاجیان. چون خانم حاجیان توی سریال کیمیا بازی کرده بود، خبر داشت که آنها دنبال یک بازیگر برای نقش دختر خارجی می گردند. بعد به من پیشنهاد داد. من هم تست دادم و قبول شدم.

گلوریا هاردی با ساعد سهیلی

نحوه آشنایی و ازدواج با ساعد سهیلی

وقتی به خاطر جشنواره فیلم به پاریس فرانسه آمده بود، آشنا شدم و بعد عاشق شدیم و ازدواج کردیم.

گلوریا هاردی در سال ۹۴ با  ساعد سهیلی ازدواج کرده است.

ساعد سهیلی

بیوگرافی کوتاه ساعد سهیلی

ساعد سهیلی  متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۶ در مشهد بازیگر سینما و تلویزیون  است و در تهران زندگی می‌کند. پدر ساعد سهیلی، سعید سهیلی، کارگردان معروف سینما، برادرش سینا مهراد و دو خواهر او، سارا سهیلی و صبا سهیلی بازیگر هستند.

وی بعد از دیپلم، تحصیلات دانشگاهی را در رشته گرافیک و در از دانشگاه آزاد دنبال کرد اما آن را به اتمام نرساند و از نیمه کاره رهایش کرد.

ساعد سهیلی فعالیت هنری خود را  در سال ۸۰ و در سن ۱۴ سالگی با نقش کوتاهی در فیلم “شب برهنه”، به کارگردانی پدرش سعید سهیلی آغاز کرد. همچنین فیلم‌بردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدرش بوده‌ است.

بعد از اتمام دانشگاه به خدمت سربازی رفت و بعد از بازگشت با بازی در فیلم گشت ارشاد پدرش در سال ۱۳۹۰ به شهرت رسید. پس از آن در فیلم ها و سریال های زیادی از جمله “متروپل”، “چند متر مکعب عشق”، “۵۰ کیلو آلبالو” و “کلاشینکف” به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی گلوریا هاردی بازیگر

فیلم و سریال های گلوریا هاردی

تصاویر گلوریا هاردی

عکس های اینستاگرام گلوریا هاردی

عکس های گلوریا هاردی

گلوریا هاردی با همسرش ساعد سهیلی

گلوریا هاردی و الیکا عبدالرزاقی
گلوریا هاردی و الیکا عبدالرزاقی

گلوریا هاردی و همسرش

اینستاگرام گلوریا هاردی به این آدرس فعال می باشد

https://www.instagram.com/gloria_hardy/

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی آرش مجیدی و همسرش

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا