اخبار

زمان دقیق پخش سریال فوق لیسانسه ها + فیلم

5/5 - (1 امتیاز)

زمان دقیق پخش سریال فوق لیسانسه ها + فیلم

سروش صحت کارگردان سریال فوق لیسانسه ها با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود، از زمان دقیق پخش این سریال با بازی امیرحسین رستمی، امیر کاظمی و هوتن شکیبا خبر داد.

زمان دقیق پخش سریال فوق لیسانسه ها + فیلم

 سریال تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت  و تهیه کنندگی رضا جودی نیمه آبان ماه به روی آنتن شبکه سه سیما می رود. پیش از این در خبرها آمده بود «فوق‌لیسانسه‌ها» جایگزین ستایش خواهد شد كه با توجه به روزهای پایانی ماه صفر برنامه‌ ریزی‌ها بر این اساس است كه مینی‌ سریال گیله‌وا روی آنتن برود.

این روز‌ها عوامل و بیشتر بازیگران این مجموعه مشغول تصویربرداری هستند. همه بازیگرانی که در دو فصل گذشته بازی کردند، در سریال «فوق لیسانسه‌ها» نیز حضور دارند. گفتنی است «لیسانسه‌ها» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت، در دو فصل به تولید رسید و از شبکه سه سیما پخش شد.

قصه این سریال درباره سه جوان لیسانسه که هر یک مشکلاتی دارند. یکی فکر مهاجرت در سر دارد و یکی دنبال تشکیل زندگی و دیگری هم دنبال مسکن. مازیار رحمتی  در یک خانواده از هم پاشیده زندگی می‌کند و پدر او معتاد است و خودش در فکر مهاجرت است که متوجه بیماری سرطانش می‌شود. حبیب نقوی  فردی پولدار است که به شدت علاقه به ازدواج دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود شریفیان  در آستانه ازدواج با ترانه مهاجر  هم مقداری پول برای مسکن احتیاج دارد و جویای کار است. در فصل سوم یعنی فوق لیسانسه ها این داستان ادامه دارد.

هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران و آتنه فقیه نصیری از بازیگران مشترک در دو فصل گذشته این سریال هستند.

سریال فوق لیسانسه ها بعد از اتمام گیله وا هر شب ساعت 20:45 پخش و بازپخش سریال نیز ساعات 01:30  بامداد ، 10:00 صبح و 14:30 روز بعد  خواهد بود.

ساعت پخش تکرار سریال فوق لیسانسه ها

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا